Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään avoimessa päiväkodissa

Vierailija
11.12.2007 |

imetin 2kk vauvaa ja samalla luin 2½v pojalleni kirjaa, niin yksi äiti tuli sanomaan: voisitko mennä imettämään toiseen huoneeseen tai vessaan, ei ole kiva kun esittelet tissejäsi täällä avoimesti.

Olin aika hämmästynyt että kahden pienen lapsen äiti tulee tuollalailla sanomaan. onko se nykyään tosiaan niin tabu asia ettei voi julkisesti enää imettääkään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit paljaana heilutaan : )

Vierailija
2/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisin varmaan hämmentynyt ja alkanut nauraa täysillä koska mitä tuohon nyt voi sanoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varmaan kehoitettu tätä huomauttajaa menemään kotiin

Vierailija
4/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettäminen on niin luonnollinen asia! jos oli kateellinen en tiedä mutta ihme käytöstä...

Vierailija
5/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko sä sille mitään ja menitkö toiseen huoneeseen?? Toivottavasti et!

Itse en ikinä imettäisi julkisesti ihan vain sen vuoksi, jos se jotakuta häiritsee, mutta en todellakaan tuomitse niitä, jotka näin tekevät, koskapa se ei itseäni yhtään haittaa! Molempien tyttöjeni kohdalla olen imettänyt vain kuukauden, sillä molemmissa sektioissa arpeni aukesi ja tulehtui tosi pahasti ja tarvitsin aikasta vahvat lääkkeet... Joten ei ole hirveäisti tuota imetyskokemusta, mutta tuo nyt kuulosti ihan oudolta akalta!!

Toivottavasti et tuosta säikähdä, vaan annat seuraavalla kerralla takaisin!

heather

Vierailija
6/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imetän joka paikassa kolmiviikkoistani, mutta käytän kyllä imetyspaitoja ( jotka btw ärsyttävät jo nyt, tahtoisin jo jotain muutakin päälleni)

Vierailija
7/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokapöydässä ei puhuta pissakakkajuttuja eikä vastaavasti vessassa syödä. Etoo ajatuskin vessassa imettämisestä. Ihan sama onko oma kotivessa, mummolan vessa vai jonkun kerhon vessa. Itse en syö vessassa, miksi vauvani pitäisi?

Vierailija
8/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse imetän myös julkisilla paikoilla, mutta etsin aina " suojaisamman" paikan ja tarvitaessa heitän harsoliinan olan ja vauvan yli, niin ei tissi vilku! ;) Musta on ällö ajatus, että vauvan pitäisi syödä vessassa.

Vierailija
9/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea se pieni präntti kutsukirjeessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi