Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaisko tällainen?

Vierailija
10.12.2007 |

Huomaat lumihangessa yöaikaan ilmestyneet jalanjäljet. Ne johtavat makuuhuoneesi ikkunan taakse. Ikkunan kohdalla on joku kävellyt tai tömistellyt paikoillaan. Ja tällainen saattaa toistua talven aikana useamman kerran. Eräälle tutulle on käynyt näin. Mutta ei ole moksiskaan. Itse en varmasti pystyisi nukkumaan tietäen, että joku saattaa seistä makkarin ikkunan takana :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen siitä, minkä kokoiset jalanjäljet siellä olisi..

Tuli lapsena hiiviskeltyä iltapimeällä joskus naapurin ikkunoista kurkkimassa.. oltiin muka salapoliiseja.

..mutta kyllä.. kyllä pelottaisi

Vierailija
2/7 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kauhuissani enkä vois nukkua. Nyt ovat lumet sulaneet, joten " todistusaineistoa" ei aamulla löydy, mutta saattaahan se ukko käydä siellä vaikka kuinka usein. Ja naapuritaloissa myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäännyin ja paiskasin ikkunan kiinni. Olis pitäny kattoa kuka se oli.

Vierailija
4/7 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse toteuttamaan sairaita viettejään ainakaan meidän makkareiden ikkunoiden takana :)

Vierailija
5/7 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) meidän makkarit on yläkerrrassa

2) en ikinä pystyisi sanomaan, mihin vuorokauden aikaan jotkut jäljet jonnekin pihalle ilmestyvät

3) olettaisin ilman muuta, että asialla on ollut oma mies tai omat lapset tarkastuskierroksella (meillä taloa kuljetaan mpäri joka päivä että osuu silmiin jos josssain on vika) tai heidän poissaollessaan ystävällinen naapuri tekee jälkiä että rosvot pysyisivät poissa.

4) mulla on pimeällä verhot kiinni, ulkoa ei sisälle näy joten miksi kukaan siellä itseään hinkkaisi?

Vierailija
6/7 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä tapauksessa jalanjäljet olivat ilmestyneet uuden lumen myötä ja uusi lumi satoi yöaikaan :/ Talon väki ei ollut kävellyt pihalla.

Vierailija
7/7 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi meidän makkareihin ei näy kun laitetaan sälekaihdin ja vielä rullaverho kiinni :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan