Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylikästä maanantaita lyylit!

10.12.2007 |

tulin just neuvolasta, kaikki oli ihan hyvin jälleen paitsi että tämä pikkuinen taitaa olla kääntynyt!

siis voitteko kuvitella, mä en ole tuntenut mitään kääntymistä ainakaan mutta täti ei löytänyt päätä alhaalta vaan ylhäällä tuntui kuulemma kovin irtonaiselta ja lisäksi kun keroin että mua on eilen ja tänään ahdistanut kovasti niin oli sitä mieltä että vauva istuu nyt masussa. sydänäänetki kuului navan yläpuolelta... viimeks viel kuuluivat tosi alhaalta. hän kyl sanoi että varma hän ei ole mutta haluaa laittaa mut ä-polille tarkistukseen. se sopii mulle todellakin.

aamulla mennään sit huomen 8.30. ja jos mukelo on oikeesti perätilassa, saavat kyllä leikata sen mahollisimman pian ulos, kotiin en enää lähde. ja vaikka ei oliskaan perätilassa, jos on jo suuri, toivon leikkausta. muutenkaan en jaksa uskoa että koskaan aikoo käynnistyä itellään niin turhaa enää odotella. katotaan vaan niin kotiin ne mut laittaa huomen kuitenkin.

nyt on mieli sekava, onko meillä huomenna tai ylihuomenna jo vauva, leikataanko mut sittenkin? mitä jos ens yönä alkaakin supistella ja tää istuu täällä... voi, nyt mä oon aivan sekaisin...

yritän mennä syömään, katotaan maistuuko..

sande ja istuva (?) vaavi 41

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku tuota ikuista harmautta! Taas kun on yön nukkunut huonosti niin tuntuu että tuo keli oikein ruokkii tätä väsymystä... *vali,vali*

No jopas Sannuska uutisen pläjäytti! Vai on tulokas päättänyt aloittaa istuma harjoitukset? Kumma miten tämä elämä heittelee... No huomenna olet sitten viisaampi kun ultralla tulokasta ihmettelevät. Voin kyllä kuvitella että ajatukset on hieman sekavat kun sinulla on kuitenkin ollut koko odotusaika pohdinnassa tuo synnytystapa.

Peppiksen tytöt on kovasti sairastelleet ja se jos mikä on tosi kurjaa. Toivottavasti vältyt itse tuolta pöpöltä, ei kuulosta kovin houkutelevalta.. Kuinkas vointi muuten? taas kyselen (dementiaa pukkaa pahenevassa määrin) noista sinun aiemmista synnytyksistä että millä viikoilla on tytöt syntyneet?

(.) Joulu meinaa ahdistaa pikkuhiljaa, kun tuntuu että kaikenlaista pitäisi vielä ehtiä ennen sitä valmiiiksi ja kädet vaan kiukuttelee!

Tänään kävin polilla istukkakontrollissa, kun se vielä rakenneultran aikaan oli osittain kohdunsuu päällä. Istukka oli noussut kiltisti pois tieltä eikä siis ole enää esteenä synnytykselle. Helpottava tieto sinänsä kun minun suurin pelkoni on joutua sectioon...

Kaikki oli muutenkin ok eikä tuo Rölde vielä toistaiseksi ollut mikään jättiläinen mutta kokoa arvioidaan seuraavan kerran 7vko:n kuluttua.

Tänään kätilö kertoi minusta aika yllättävän " uutisen" että nykyään on kuulemma tapana käynnistää " jo" rv 37-38 eikä oikeastaan enää sen jälkeen lainkaan!?! Jos tuohon on uskomista niin seuraavalla ultra käynnillä ollaan jo tosi lähellä Rölden syntymää!!!

Siellä polilla istuessani ajattelin Sandea kun sinne sopivasti joku synnyttjä saapui ja toinen isukki selvästi saapui synnyttämään.... :) Pinoilemaan kun en aamulla ehtinyt ennen lähtöä niin pohdin josko Sande olisi jo toimeen päässyt.

Nyt tämä käpertyy sohvan nurkkaan lukemaan uusinta Vauvaa ja saatanpas unosetkin ottaa...

Rimpe+ Rölde rv30 tasan!

Vierailija
2/3 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho!! kovasti on hiljanen pino ollut tänään!!!!!

Sande, vai semmosta. Huomenna ollaan viisaampia jos tosiaan vauva on istuksimassa... uskon että aika pikaseen saat nyytin syliin, jos näin on asiat. Aika jännä että näillä viikoilla vielä kääntyy!!!!

Rimpe, vai " peppis" :DD no voin mä olla sekin, vielä;) tytöt on syntyneet 41+5, 40+2 ja 39+5. Että aika lähellä laskettua kaks viimosinta, ja esikoinen viihtyi pitkään! Sellastako se kätilö kerto sulle?? onko mulla menny joku ohi, vai miksi ne käynnistäisi Röllin?? mulla kans tää dementtia aika pahana... sori!

Meillä lapset on parantuneet, onneksi. Eikä ainakaan vielä ole mulle tullu, huh! yleensä en saa mitään näitä tauteja, mutta sillon tosiaan sain ihan viimepäivinä kun kakkosta odotin, ja siinä kunnossa synnyttämään meneminen oli tosi kamalaa!!

Nonulilla 4 päivää synnytykseen, hui!!!!

oma napa on pullea ja voi hyvin:) Ei mitään valittamista, kusella saa yöt juosta, mutta muuten ihan hyvä olo, ei satu, ei supista... vanessa on kova hikkaamaan:) aina kun mä juon, tulee vanelle hikka!

Nyt meen kattoo töllöö....

priscu ja vanessamasu rv 38!!

Ps: tää on tyhmää kun täällä ei saa kivoja hymiöitä:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaanko me muuton jälkeen jotenkin tultu hiljasemmiksi...

hyvä priscu että teillä on tautipöpö poistunut! mäkin muuten aina ajttelen että peppis, mutta toistaiseks oon kai kirjottanu viel priscu... =)

hauskaa että olit rimpe miettiny et mä olisin siel synnärillä. huomenna olenkin mutta tuskinpa viel kovin synnyttävänä... =)

mulla on ollu sellanen olo nyt tänään että " pakko" tehdä kauheesti kaikkia asioita jotka on roikkunu tässä... ja halusin vaihtaa kaikille puhtaat lakanat, pestä vessan ja laittaa joulukoristeet paikalleen... joulukortteja meinasin viel alkaa kirjottaa kohta, vaika aikanen herätys onkin. ei miedän pitäny ees lähettää tänä vuona niitä mut kävin sit viel tänään niit ostamassa ja nyt urakka edessä. n. 30 korttia olis hommana.

kipasen tästä nyt äkkiä suihkuun ja alan hommiin!

ja jos musta ei kuulu huomenna iltaan mennessä, tiedätte missä olen ja mitä tekemässä! apua, jänskättää.....

sande again