Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hiusongelma
08.11.2008 |
Mulla on pitkät hiukset, joita olen itse hieman tummemmaksi värjäillyt kuin mitä luonnollinen väri. Haluaisin nyt palata lähemmäs omaa väriäni. Juurikasvu ei ole kovin selkeä, vain tietyssä valossa kuulemma näkyy, itse tietty huomaan aina :(
Mitä suosittelisitte? Laittaisiko tummia raitoja, näyttäisikö hullulta? Vai kannattaisiko värjätä kaikki hiukset yhdellä, hieman aiempaa keinoväriä vaaleammalla värillä (eli pikkuhiljaa palailla luonnolliseen väriin)? Tai olisiko jotain muita vaihtoehtoja? Ja ihan kampaajalla siis ajattelin tämän homman teettää, mutta ajattelin vain kysyä neuvoa/mielipidettä etukäteen...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vaalennuspesulla voisi saada väriä hieman purettua, eikä olisi niin raskas hiukselle. Sen jälkeen siihen voisi laittaa kevytvärin päälle, joka olisi omaa sävyä lähellä. Yksi vaihtoehto on ottaa koko päähän vaaleita raitoja joka vaalentaisi yleissävyä hieman ja jatkossa voisi tyveä huomaamatta värjätä vaaleammalla sävyllä. Eikä ne tummat raidat hullummilta näytä, mutta jos haluat vaaleampaan sävyyn päästä ei ehkä kannata enempää tummaa väriä hiuksiin laittaa.
Kampaajasi osaa kyllä suositella parhaimman keinon, kun näkee ja tuntee hiuksesi. Toivottavasti pääset haluttuun lopputulokseen...