Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvakalenteri Jouluksi mistä?

Vierailija
10.12.2007 |

Ifiltä ei enää ehdi saamaan jouluksi. Laittakaa vinkkejä mistä kaikkialta olette tilanneet näitä tälläisiä kalentereita joihin saa joka kuukauden kohdalle yhden kuvan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tahdot varman päälle, useat valokuvaamot toteuttaa tuota ideaa ja itsekin voi askarrella...

Vierailija
2/5 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sinne. 10 päivän lupauksesta huolimatta kertoivat et tällä hetkellä tilanne et ei uudeksi vuodeksikaan ehdi eli menee ensi vuoden puolelle.. mutta on kai niitä muitakin paikkoja mistä tilata?? ifillä olisi ollut vaan tyylikäs se kalenteri..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. fotonetti ja fotomylly ovat olleet nopeita. Kalenteripohjia, joihin voi liimata omat kuvat, löytyy varmaan monesta kirjakaupasta. Ainakin Tiimarissa ja Stockmannilla olen tainnyt nähdä.

Vierailija
4/5 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että tekisin itse kalenteri ja tuohan helpottaisi suuresti... Eli siis tiimarista voisi sellaisen saada vai?

Vierailija
5/5 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siinä oli muistaakseni päivät, mutta ei nimipäiviä jne. Muualla olen nähnyt myös suomalaisia nimipäivineen. Esim. fotomyllyn valokuvaliikkeessä täällä Oulussa. Kirjakaupoissa ehkä myös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan