Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairasta pilaako?

Vierailija
10.12.2007 |

Posti tuli juuri, normaalin postin seassa oli nimetön kirje, jossa lukee näin:

Hei X!

En jaksa enää elää valheessa. Tunnen syyllisyyttä joka hetkestä jonka olen viettänyt miehesi kanssa. Ylityöt eivät ole olleet sitä mitä hän on sinun antanut ymmärtää. Tätä on jo jatkunut liian kauan ja nyt on liian suuret panokset kyseessä. Kaikesta varovaisuudesta huolimatta olen raskaana. En jaksa painia huonon omatuntoni kanssa, stressi ei tee hyvää syntymättömälle lapselleni. Luovutan suosiolla.

Toivottavasti voit joskus antaa anteeksi!

Siis mitä helv..?! Onko tää nyt jotain sairasta pilaa? Avioliittomme on ollut tähän asti ihan onnellinen. Yhteisiä lapsia ei ole koska minä en niitä pysty saamaan. Mä oon ihan romuna!!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksen miehesi petturuudesta. Entä jos joku sosipaatti on sinulle vain kateellinen ja haluaa panetella miestäsi? Itse tunnet miehesi parhaiten.

Vierailija
2/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää ihan sekaisin, en tiedä mitä uskoa. Toivottavasti olisikin vaan " kiva kirje porvoosta" !

Mies on kyllä ollut paljon ylitöissä, mutta se nyt on ihan normaalia tähän aikaan vuodesta, on isohkon firman kirjanpitäjänä joten hommaa riittää.

Tämä lapsettomuus on saanut mun pään niin sekaisin etten tiedä mitä ajatella, tuntuu etten ole riittävä mihinkään enkä oikeastaan ihmettelisi jos mies on sen lapsen hommannut jonkun muun kanssa, niin tärkeä asia se hänelle on!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä kirje miehellesi ja katso ensi reaktiota. Se varmaan kertoo aika paljon.

Toivotaan, että kyse on vain jostain sekopäästä. Tosin, se on sitten teidät aika hyvin tunteva sekopää, jos tietää, että mies on ylitöissä ja sinä et saa lapsia. Pelottavaa sekin.

Vierailija
4/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vaan ettei sattuisi sinun kohdallesi, on tässä vähän vitsit vähissä.

Mies on työmatkalla ja tulee vatsa keskiviikkona, en viitsisi puhelimessa alkaa asiaa selvittämään. En vaan tiedä sekoanko ennen sitä keskiviikkoa :(

ap

Vierailija
5/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suku ei ole koskaan minua hyväksynyt, kaikin keinoin ovat minua yrittäneet mustamaalata. Mutta en voi uskoa että joku heistä olisi valmis menemään näin pitkälle. Kuinka joku ihminen voi olla näin tunteeton.

Rakastan miestäni mutta nyt tuntuu etten jaksa enää, olisikohan vaan parasta erota.

ap

Vierailija
6/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivon vaan ettei sattuisi sinun kohdallesi, on tässä vähän vitsit vähissä.

ap

Vierailija
7/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nostat kissan pöydälle ja puhut miehesi kanssa. Älä hävitä kirjettä missään tapauksessa. Jos kyseessä onkin jonkun sairaan häirintä ja se pahenee, niin kaikki ns. todisteet kannattaa säästää (poliisia varten).

Voimia, ja toivottavasti kaikki selviää parhain päin.

Vierailija
8/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulen, että paras mittari on kyllä miehen ensireaktio, joten jos vaan jaksaisit sinne keskiviikkoon :((

Jos miehen suku ei hyväksy sinua, kirje voisi todellakin olla sieltä tullut, tosin ei enää mitään pilaa, vaan todella törkeää toimintaa!!

Vierailija
9/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivatkohan he tehdä asialle jotain jo nyt?

Tuntuu että pää hajoaa.

ap

Vierailija
10/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näet tämän reaktion

Vierailija
11/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ole rikollista pettää.

Kyselisin mieheltä ensin sitten näyttäisin kirjeen, josko hän tunnistaisi käsialan.

Vierailija
12/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rikos tehdä lasta naimisissa olevan miehen kanssa.

Vierailija
13/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totta, ei kai se poliisi tähän asiaan voi vaikuttaa millään lailla.

ap

Vierailija
14/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotat naamatusten pommin ja katsot alkaako selitellä vai onko aidosti hämmästynyt.

Vierailija
15/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
16/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut juuri muutama viikko sit katsoa elokuvan Onnenvarjot! Siinä lapsettomuudesta kärsivän naisen mies pettää tätä naisen ystävän kanssa joka tulee raskaaksi. Lisäksi on tuo ongelma että miehen vanhemmat eivät pidä naisesta... Kuulostaa melkoiselta sattumalta.

Vierailija
17/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olet ollut miehesi kanssa? Jos et pysty lapsia saamaan, niin miehesi saattaa lähteä toisen naisen matkaan jos tosiaan raskaana? JOtenkin mäkin epäilen provoksi..toisaalta itse petettynä uskoo nämäkin jutut helpommin..

Vierailija
18/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi nyt puolustella juttuni todenperäisyyttä, uskokoon ken tahtoo.

Asia sen kun vaan mutkistuu:

Soitin miehelleni, en vaan kertakaikkiaan jaksanut jauhaa asiaa päässäni.

No, mies sai kauheat raivarit, kyylään kuulemma hänen tekemisiään liikaa ja hän on korviaan myöten täynnä minua. Väitti että olen itse kirjoittanut tuon kirjeen koska olen niin pimee akka!!!

En tiedä mitä ajatella tai tehdä

ap

Vierailija
19/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi, taitaa myös tietää että on lapsi tulossa, ja aiheuttaa lisäpaineita..

niinhän sitä sanotaan, että hyökkäys on paras puolustus--se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.. ym.

nyt on vain ikävää, jos et kerran voi lapsia miehellesi antaa, ja koska hän on korviaan myöden täynnä sinua, on odotettavissa, että hän lähtee kokonaan tuon raskaana olevan toisen naisen matkaan.

valitettava tapahtuma.

miksi et voi saada lapsia? miehesi ainakin voi..

Vierailija
20/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sun miehes tuollalailla käyttäytyy niin onko se edes sen arvoinen, haukkuu sut paskaks ja epäileväks... sitä paitsi, kyllähän se tiedetään, et raivostuminen on selkeesti syyllisyyden merkki. Nyt vaan etsii hyvää syytä päästä susta eroon. sorry