Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairasta pilaako?

Vierailija
10.12.2007 |

Posti tuli juuri, normaalin postin seassa oli nimetön kirje, jossa lukee näin:

Hei X!

En jaksa enää elää valheessa. Tunnen syyllisyyttä joka hetkestä jonka olen viettänyt miehesi kanssa. Ylityöt eivät ole olleet sitä mitä hän on sinun antanut ymmärtää. Tätä on jo jatkunut liian kauan ja nyt on liian suuret panokset kyseessä. Kaikesta varovaisuudesta huolimatta olen raskaana. En jaksa painia huonon omatuntoni kanssa, stressi ei tee hyvää syntymättömälle lapselleni. Luovutan suosiolla.

Toivottavasti voit joskus antaa anteeksi!

Siis mitä helv..?! Onko tää nyt jotain sairasta pilaa? Avioliittomme on ollut tähän asti ihan onnellinen. Yhteisiä lapsia ei ole koska minä en niitä pysty saamaan. Mä oon ihan romuna!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kannattanut tehdä niitä lapsia.

Vierailija
22/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En jaksaisi nyt puolustella juttuni todenperäisyyttä, uskokoon ken tahtoo.

Asia sen kun vaan mutkistuu:

Soitin miehelleni, en vaan kertakaikkiaan jaksanut jauhaa asiaa päässäni.

No, mies sai kauheat raivarit, kyylään kuulemma hänen tekemisiään liikaa ja hän on korviaan myöten täynnä minua. Väitti että olen itse kirjoittanut tuon kirjeen koska olen niin pimee akka!!!

En tiedä mitä ajatella tai tehdä

ap

Porvoostahan sinä olet, merkit selvät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaa miehen puhelin kun mies nukkuu.

Vierailija
24/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähteä ennen kuin mies tulee. En jaksa olla kenenkään kynnysmattona..

ap

Vierailija
25/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen siittiöiden määrässä eikä liikkuvuudessa mitään vikaa.

olisiko kannattanut tehdä lapsia!!???? millä helvetillä mä niitä tosta vaan teen??!!

ja kiitos vielä kerran niille jotka koko ajan huutelevat porvoota, tätähän ei siis oikeasti voi sattua

ap

Vierailija
26/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä mies, jos on lapsi tulossa toisen kanssa, niin olisi pitänyt myöntää sinulle se asia heti kun soitit tuosta kirjeestä. Peli on pelattu, eikä tässä vaiheessa ole enää kulissien tai selittelyn aika.

Tuskinpa haluat jatkaa aviioliittoa miehesi kanssa, kun sillä kasvaa velvollisuudet pian syntyvää lasta kohtaan.

Miehesi teki sinulle todella ikävän tempun, yritä jatkaa elämääsi omin päin. Voimia.

Vierailija
27/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole sattunut ihan noin vakavaa, mutta kiusallista kylläkin. Vuosia sitten joku neropatti nimittäin tilasi mun nimissä tusinan eri aikakauslehtiä, osa oli jopa ruotsalaisia. Tilauslomake oli otettu Kuponkiuutisista, sillä sain siitä kopion, kun soitin yhteen lehtifirmaan. Taloudellisesti en menettänyt mitään, mutta vaivaa lehtien peruminen kyllä aiheutti.

Vierailija
28/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kirje voi olla pilaa, mutta miehesio käyttäytyi todella huonosti kun otit asian esille. Pakkaa vaan kimpsusi ja kampsusi.

Jos asiaa vaivaa onko sinulla mitään keinoja slevittää kuka nainen on?

Vierailija
29/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on ihastunut mieheesi? Ja yrittää näin saada sut eroamaan..tai sitten inhoaa sua? ja tietää sun lapsettomuudesta ja tekee kiusaa...Älä pakkaa tavaroitas ihan vielä.

Vierailija
30/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitä puhelinta enää pitäisi tutkia?

ylipäätään, mitä hemmetin väliä tällaisissa tilanteissa on sillä tiedolla, kuka se toinen nainen on?

ei se kuulu vaimolle. miehellähän se suhde siihen naiseen on!

Vierailija
31/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta, kun mies oli ensin tunnustanut vaimolleen, että lapsi on tulossa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme