Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki pitkaaikaiset poikaystavani ovat alkoholisti-isan poikia, mita se kertoo minusta? Millainen on alkoholistin aikuinen lapsi??

Vierailija
10.12.2007 |

Vitsi mikä jysäys. Onko alkoholisteja tosiaankin niin paljon, että niitä on rittäänyt kaikkien 4 seurustelukumppanieni isäksi? Vai onko minussa jotain, joka heihin vetoaa? Entä jos nykyinen miesystäväni ei rakastakaan minua, vaan halua vain hoivata (??).

Elikkäs, 4 vakavaa seurustelua, kahden isä kuollut viiskymppisenä, kaksi varhaiseläkkeellä olevaa. Kaikki olleet ihan tolkusti työelämässä, mutta viina maistunut niinkin hyvin ja suunnilleen päivittäin että terveys tai henki mennyt tosiaan viiskymppisenä.

Nämä miehet ovat aika erilaisia luonteiltaa, itse en näe mitään suoraa samankaltaisuutta. Mutta on tämä outoa. Itse olen tavis-akateemisesta perheestä, ei alko-ongelmia. Itsellänikin hyvä akateeminen koulutus.

Olen kiltti ja hellä. Ja sellainen pointti tuli mieleen, että koska olen vain 50 kiloinen, olen useamman kerran vuoteen aika tolkuttomassa kännissä. hyi hyi hyi mua. Onhan se noloa yli kolmekymppiselle äiti-ihmiselle. Mutta niin vain on, että jos yhtään otan snapsia vaikkapa rapujuhlilla, niin yöllä varmaan saadaan soitella ja peruuttaa visakorttia kun on kassi ja kortit ja kaikki hukkuneet baariin jne jne. Haluaako nämä miehet hoivata alkkis-puoltani? (Jota ei siis oikeesti ole)

Toisaalta kolmessa suhteessa olen selvästi ' se vahvempi' , joka hoitaa ja järjestää asiat. Ja vain yhdessä mies pyöritti mua miten tahtoi.

Onko siis jotain kaavaa vai ei? Ja miten minun tulisi huomioida miesystäväni taustaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
2/2 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään. Se kertoo ennemminkin sen, että suomalaiset juo paljon.

Mä olen vanhemmaksi tultuani huomannut, että melkein jokaisella ystävälläni on joku alkoholiongelmainen perheessään.

Ei maha minkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla