Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonskattaret joulutunnelmissa

10.12.2007 |

Aloitanpa yli-innokkaana tänne o-puolelle pinon, kun sitä en omien silmieni mukaan ainakaan vielä nähnyt ja meitä plussanneita jo kuitenkin tuntuu olevan muutama. Kovasti tietenkin toivon, että tänne saadaan lisää väkeä tuolta kuumeilupuolelta!

Mitä mieltä muut olette esittelyistä?

Tänään soitin neuvolaan, neljän testin jälkeen. Miksiköhän minulla on niin epävarma olo, en millään usko kaikkia neljää plussaa plussaksi? Selviä plussiahan ne ovat, mutta jotenkin vaan en millään usko... ehkä juuri siksi, että esikoinen on vasta 8kk ja ajattelin raskautuvani vasta ensi vuoden puolella... :):)

-A laskurista riippuen rv 4+5 tai 6+2, ota tästäkin nyt selvää...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Hyvä Avecos että olit yli innokas ja hirmuisen suuret onnittelut plussasta, kun en tuolla kuumeilu puolella vielä kerinnyt sua onnittelemaan. Meille tuleekin olemaan la:t tosi lähekkäin :)

Mä en kanssa meinaa millään vieläkään uskoa tätä plussaa vaikka tekee kokoajan hirveästi pahaa ja tekis mieli vain nukkua. Mulla taitaa jäädä joulukortitkin lähettämättä tänä vuonna kun kaikki energia menee tuon enskan hoitamiseen.

Kävin eilen ostamassa kaupasta mehujäitä että sillon kun iskee tosi huono olo niin saa nopeasti jotain suuhunsa. Mun täytyy syödä kokoajan jotakin tai muuten tulee niin huono olo ettei enää pysty syömään mitään. Meillä esikoinen itkeskelee taas yöt mahaansa kun joku taas allergisoi mutta kun tietäis että mikä. Onneks mies on nyt enemmän hoitanut noita yöheräilyjä kun oon niin väsynyt.

Esittely pino olisi kyllä ihan hyvä juttu jos joku osaisi sitä hoitaa. Mä oon niin surkee näiden koneiden kanssa että taidan jättää sen jonkun muun osaavamman hoidettavaksi :)

Nyt on pakko mennä hoitelemaan Miloa. Hyvää päivän jatkoa!

Hermione rv 6+0 menkkojen mukaan laskettuna

Vierailija
2/39 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että tännekin tonska-pino saatiin, johan tässä on ehtinyt odotellakin muiden plussia. Onnea nyt vielä plussanneille!

Meillähän tän toisen odotus lähti käyntiin vähän yllättäen. Vieläkään ei meinaa uskoa, että toinen on tulossa vaikka jo näin pitkällä mennään ja maha on iso ku mikä.

Esikoista kun tosiaan imetin vielä kun oon raskautunu ja söin pillereitäkin tositosi säännöllisesti. Eikä ollu menkat vielä synnytyksen jälkeen alkaneet.

Yhtenä aamuna sitten tuntui mahassa omituista " kuplintaa" ja tuli vähän epätodellinen olo. Kun kupimista oli pitkin päivää jatkunut, kävelin seuraavana aamuna apteekkiin ja testiin pamahti tosi selvä plussa. Lääkäriin sain ajan heti ja selvisikin, että viikkoja oli n.12. Lääkäri vaan totesi, että pieni meille ilmeisesti tosi kovasti haluaa tulla.

Nyt on jo molemmat ultrat käyty, 4D utrassakin kävästiin ja tyttö meille on tulossa, laskettu aika 14.3.2008. Saa nähdä miten pitää tällä kertaa paikkaansa 4D:n koko arvio, esikoisen aikana kun heitti 10 grammalla. Nyt olis sen mukaan tulossa pieni tyttö, kuulemma korkeintaan 3,5kg mutta epäili lapsen syntyvän n.3,3kilosena.

Jaksamisia niiden pahoinvointejen kanssa! Itsellä oli ekassa odotuksessa yli puolen vuoden jatkuva pahoinvointi, tässä toisessa sitä ei ole ollut ollenkaan. Edes väsymystä ei nyt ole näkynyt eikä kuulunut. Ainut raskausoire mikä löytyy on ihan kamala närästys. Eka raskaus oli aika lailla vaikea eli on kiva kun tämä toinen on tosi helppo, ainakin tähän mennessä.

Nyt taidan juosta pojan kiinni, kovaa vauhtia kävelee kohti keittiötä...

Henna, Joel 9,5kk ja Ninni 26+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/39 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun Avecos pistit tän pinon pystyyn! Minäkin odottelin jo kovasti, millon plussia tulis lisää :) Nyt meitä ainakin on muutama, kiva :D Ja esittely kuulostaa hyvältä, mutta minäkään en semmosta osaa tehdä...

Hermionellakin pahoinvointi on jo tullut. Mulla myös. Mutta ei vielä pahana :) Aamuisin vähän heikko olo... Mutta onneks se pahoinvointikin loppuu aikanaan!

Kylläpäs Henna olet jo pitkällä! Antoi jopa toivoa toi sun kokemus, että ekassa raskaudessa voit pahoin kauan ja toisessa et lainkaan! Minä kans kärsin oksentelusta ja huonosta olosta ekassa raskaudessa yli puoleen väliin. Nyt on aika lievää aamupahoinvointia, mutta vielä en uskalla tuulettaa...

Jaahas, omaa napaa vielä sen verran, että mun väsymys on väistynyt yhtäkkiä viikonlopun aikana. Samoin palelu on loppunut. Ja mulla kun oli tarkoituksena huomenna viedä poika tarhaan ja käyttää etäpäivä pelkästään nukkumiseen. Mutta ei mulla oo yhtään enää väsynyt olo. En kyllä ymmärrä miten se ois vaan noin vähän aikaa kestäny...

No juu, mutta täydelliset naiset on alkanu jo, tarvii mennä katsomaan.

Moikkelismoi!

-Larsku rv.7+0

Vierailija
4/39 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saatais nyt äkkiä tänne muitakin odottelemaan :)

Mites teillä raskaudet etenee?

Itsellä tullut vaivaksi ihan kamala närästys. Mikään ei auta. Tulinkin nyt kyselemään onko teillä ollut ekassa odotuksessa vastaavaa, millä tätä sais parannettua niin että edes vois syödä jotain..? Tuntuu niin hassulta kun kaikki puhuu aina et raskauden aikana sais syödä melkeen mitä vaan. Ite en oo pystyny koskemaankaan lämpimään ruokaa nyt kahteen päivään, puhumattakaan teestä tai leivistä tai mistään herkuista...

Eipä nyt muuta, taidan mennä laittamaan pyykit koneeseen.

Henna, Joel 9,5kk ja Ninni 26+5

Vierailija
5/39 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Hih! Meitä on vielä kai niin vähän että me ollaan aina tipahdettu toiselle sivulle. No, eiköhän me pian saada lisää seuraa kun tuolla kuumeilu puolella on aika lupaavia oireita ;)

Henna. Aika jännästi alkoi tuo sun raskaus. Oli kyllä silti varmaan ihan kiva hypätä tän kamalan alkuraskaus jännityksen ohi. Mua pelottaa keskenmeno ihan hirveästi, enkä varmaan osaa kunnolla alkaa nauttia tästä raskaudesta ennen kuin se 12 vk on täynnä.

Mulla oli Miloa odottaessa kanssa aika kova närästys mutta siihen onneks autto rennie ja se ettei syönyt liian rasvaista ruokaa. Mutta mun yhdellä kaverilla oli niin paha närästys koko raskaus ajan ettei se pystynyt syömään juuri yhtään mitään ja se loppui vasta kun vauva oli maailmassa. En kyllä yhtään tiedä että mitää lääkkeitä se siihen söi.

Närästys on kyllä niin kurja vaiva. Mä en pystynyt nukkumaan kunnolla jos närästi. Toivottavasti löydät siihen pian apua :)

Larsku. Mulla on ihan samanlaiset oireet nyt kun ekassakin raskaudessa. Nukkua voisi vuorokauden ympärin ja pahaa tekee melkein kokoajan. Mulla on kanssa tota palelua, etenkin illalla mä oon ihan jäässä. Eilen illalla menin siksi jo puol 10 sänkyyn kun mulla oli niin kylmä. Päivät on ihan tuskaa kun täytyisi Miloa hoitaa. Ainut mikä on erilaista, niin mulla ei oo tissit juuri yhtään kipeät. Miloa kun odotin niin tissit oli ihan hirveän arat eikä niihin voinut edes kunnolla koskea. Että kyllä ne raskaudet on näköjään kaikki erilaisia.

Mitä Avecokselle kuuluu?

Ajattelin tänään viettää rauhallisen kotipäivän kun eilen olin kokopäivän liikkeessä ja se vei mehut ihan kokonaan. Me herättiin Milon kanssa tänään vasta 10 jälkeen, kyllä oli ihana nukkua niin pitkään. Kaikki joulu ostokset on vielä tekemättä kun en millään jaksaisi mennä pyörimään kauppoihin. Pakko viikonloppuna mennä.

Jaahas, nyt täytyy palautua kotihommien pariin kun Milokin vielä nukkuu: Hyvää päivän jatkoa kaikille ja toivottavasti kaikki tonska-alut pysyvät kyydissä mukana :)

Hemione ja Milo 10kk ja rv6+2?

Vierailija
6/39 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ilmoittautuu.. 22v äippä Turun lähistöltä. Tyttö 07/06 ennestään ja nyt perjantaina plussa tuli! Aivan odottamatta ja yllättäen.. Toivottu tietenkin oli. Muita oireita ei vielä ole ilmaantunut kuin aamuyöllä herääminen ja vessassa käynti silloin.. Nyt ei jouda enempää kirjottaan.. tyttö nousee syöttötuolista (osaa avata vyöt:)

Ninni 5+2 ja tyttö 1v5kk

Vierailija
7/39 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin se joulu on tulossa, kun tuntuu, ettei millään ehdi tekemään kaikkia hommia, mitä on suunnitellut. Minusta on alkanut nimittäin tuntua, että aina joulukuussa tunnit vähenee ainakin puolella vuorokaudesta. Mitään ei ehdi tekemään niin kuin esim. marraskuussa! No, joulukortitkin jäävät tänä jouluna postittamatta. Minulla on ollut aina periaate, että joulukortit postitan, vaikka olisin kuolemantaudissa. Nyt en postita. Yksinkertaisesti en ehdi enkä jaksa. Voisin nukkua ympäri vuorokauden (ja itse asiassa nukunkin!). Väsymys on tällä viikolla ollut aivan megaluokkaa! Onneksi kuitenkin pienimies pitää äiskän sen verran vauhdissa mukana, että väsy kaikkoaa, kun saa iloita pikkumiehen touhuista ja uuden oppimisesta. Meillä nimittäin alkaa olla käsillä ne hetket, kun ukko lähtee konttaamaan, ikää nyt siis 8 kk. Tänään jo 10 senttiä mentiinkin eteenpäin konttaamalla, tosin oli vielä niin huteraa meno, että ihan hirvitti, koska ukko kellahtaa nokalleen.

Närästyksestä osa kärsii. Tsemppiä teille sen kanssa painimiseen. Itse en edes tiedä, miltä närästys tuntuu. Ekassakaan raskaudessa en siitä kärsinyt. Mutta öllöolosta kylläkin. Ja nyt tuntuu, että enemmän tässä raskaudessa kuin ekassa. Päivällä tuntuu, että on pakko syödä koko ajan, jotta ei ole ällöoloa, mutta kun suusta ei saa mitään alas. Kahvi kyllä maistus ihan liiankin kanssa.

Oletteko muuten kertoneet jo jollekin raskaudestanne? Milloin meinasitte kertoa? Me ollaan JO kerrottu muutamalle, isovanhemmille ei vielä kuitenkaan. Mutta heillekin aiattelimme kertoa lähiaikoina. Jos sattuisi niin ikävästi, että raskaus ei jatkukaan, on kuitenkin helpompi, kun voi sanoa suoraan, mikä on vialla. Jotenkin en tässäkään raskaudessa osaa pelätä keskenmenoa.

Sain ekan neuvolakäynninkin heti alkuvuoteen. Minun tapauksessani raskaudenkesto täytyy varmaan ultralla selvittää, kun kierrot ovat heitelleet miten sattuu. Oviksen siis luulin ponganneeni ensin kp 23, sitten 26 ja lopuksi vielä 29. Mutta siis ainakin noihin aikoihin se oli, joten millään ei voi raskausviikkoja olla vielä niin paljon kuin kaikki laskurit (normikierron 28 mukaan) antavat.

Suhtaudutteko te muuten tähän uuteen raskauteenne jotenkin toisella tavalla kuin ekaanne? Itse ainakin niin, etten millään meinaa muistaa niitä vähäisiä r-viikkoja. Ja jotenkin muutenkin on rennompi olo. En ressaa kaikesta, enkä varsinkaan vietä joka vapaahetkeä netissä lukemassa raskausjuttuja jne. :)

Ihanaa loppuviikkoa kaikille ja toivotaan, että saamme tuolta kuumeilupuolelta erään jos toisenkin mukaamme!

-A rv likimain 5

Vierailija
8/39 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille mukaan!!!!

Vierailija
9/39 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä oikein vieläkään usko että taas alkaa tämä odotus. Kuitenkin tuntuu että erilainen raskaus on tulossa ensimmäiseen verrattuna, ehtii ajatella päivän mittaan muutakin kuin vauvajuttuja.:) Ehkä sitä osaa ottaa rennommin kun tietää mitä voi olla tulossa. Minulla oli ensimmäinen raskaus todella raskas (tai otin sen ehkä raskaasti)! Ei mitään isompia ongelmia mut sellaista väsymystä/huonoa oloa/ellotusta/ruokahaluttomuutta/närästystä/unettomuutta/loppukesän helteet ja 20kg enemmän painoa..Jospa nyt joku jäisi pois:)

Olemme kertoneet raskaudesta ystäväpariskunnalle ja minun äidille, muilla ei aavistustakaan! Sain soitettua neuvola-ajankin tammikuun alkuun, samalla reissulla tytön 1,5v neuvola. Sattui sopivasti!

Joulukortit sain lähetettyä *ylpeä itsestään*! Ja jotain joulujuttuja on tullut laiteltua kotiin vaikka itse joulun vietämme miehen kotona pohjoisessa. Itse en ole mikään jouluihminen.. Joululahjat ostimme jo marraskuussa. Ei tosin minkäänlaista joulutunnelmaa täällä turun seudulla kun ei tuota lunta ole hiutalettakaan!

Harrastan kuntosalia ja bodypumppia ja eilen pumpissa eka kertaa plussan jälkeen ja jopas tuntui niin hankalalta kaikki!:) Tuntojen mukaan toki mennään..lopettaa sitten kun siltä tuntuu.

Tässä jo sellaisia suunnitelmia ollut että isompaa asuntoa täytyis alkaa katselemaan.. Jos ihan oma ostettaisiin. Huhhuh! :)

Mukavaa loppuviikkoa!

Vierailija
10/39 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se mikään ihmekään, jos en saa mitään aikaiseksi, kun muka nukun VUOROKAUDEN YMPÄRI. Hahhaa. Tarkoitus kylläkin oli kirjoittaa kellon ympäri. Missähän ne aivosolut taas olivatkaan....

Vierailija
11/39 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen vaan kurkkaamaan :)

Jos LA lasketaan oviksen mukaan, mulla 19.8.07, ja tänään viikkoja 4+0. Saa nähdä laskevatko neuvolassa väkisin 28pv kierron mukaan, missä tapauksessa tietty pari päivää eteenpäin LA:ta. Mutta jännätään nyt ensin, miten tämä raskaus etenee (ja siis eteneekö ylipäänsä).

Tuskin hirveästi vielä tänne palstailen, pitää nyt ensin jännittää edes nämä 4+ päivät, kun raskaus on näin alussa vasta...

12/39 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo meitin Kandi hypätä kohta tälle puolelle :)

Nyt yritän muistaa mitä mun piti kirjotella...

Ainakin Hermionelle piti sanoo, että mulla on tissien laita ihan sama ku sulla! Ekassa ne turpos heti ja oli niin saakelin kipeet. Ja nyt ei mitään. Tai on ne vähän suurentunu, mutta ei satu pätkääkään! En kylläkään valita...

Ai niin, tän hetkisten laskujen mukaan oot tasan viikon jäljessä mua raskaudessa :) Saas nähdä miten käy kun eka ultra koittaa!

Tosi ikävää Henna toi närästys. Mullakin oli loppuraskaudesta sitä, mutta ei siihen oikein mikään kunnolla auttanu. Samarin auttoi mulla paljon paremmin ku Rennie, vaikkei sitä oikein ois saanut juodakaan.

Tervetuloa Ninni mukaan!

Avecos, mä kerroinki tuolla kuumeilupuolella miten kävi kun kerrottiin miehen vanhemmille että saadaan vauva. Ei niitä kiinnostanu pätkääkään. Tai anoppia ainakaan. Sanoi vaan, että " mitäs se meitä liikuttaa!?!" Ei puhettakaan onnitteluista tai muusta... Että tosi hieno fiilis tuli! Itkin miehelle ihan hirveesti sitä. Mutta omapa on ongelmansa.

Sit mä oon kertonu yhdelle luokkakaverille ja parille työkaverille, että oon raskaana. Ja jouluna sitten kerrotaan mun porukoille ja siskoille.

Ja sillä tavalla suhtautuu tähän raskauteen erilailla, ettei tosiaan oo koko ajan selvillä missä vaiheessa mennään eikä hössötä koko ajan vauva-juttuja. Muutenkin päässä pyörii enimmäkseen muuta, kuin uus vauva. Paitsi iltoisin :)

ON:

Meillä oli äsken pojan joulujuhlat. Mä nielin itkua, kun laulettiin Joulupuu on rakennettu. Ja äsken kun pistin lasta nukkumaan, niin tuli kamala herkkyyspuuska ja itkin vaan pitäen lasta sylissä. Poika vaan antoi mulle suukon ja ihmetteli miten se äiti taas on noin outo :)

Muuten raskaudessa ei mitään uutta. Pahoinvointia ei oo ollu pariin päivään, kauhee nälkä vaan koko ajan. Eikä tosiaan oikein muutakaan oiretta oo. Kummallista.

No joo, mut ehkä mä lähen tekeen koulutehtäviä nyt. Iloista keskiviikkoiltaa kaikille!

-Larsku 7+2

13/39 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vielä älyttömästi onnea teidän perheelle!! Ihana juttu!! ja tervetuloa tänne puolelle!!

Vierailija
14/39 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Nyt täytyy van toivoa että kaikkien meidän pienet tonskat pysyy matkassa mukana :)

Hermione

Vierailija
15/39 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Täällä väsymys vaivaa niin pahasti että päivistä on tullut yhtä selviytymistä, pahoinvointia on kanssa mutta sen kanssa olen jo vähäsen oppinut elämään. Kun vaan muistaa syödä :)

Mies lähtee tänään baari reissulle, kun ei ole pitkään aikaan ollut missään. Mitenkähän selviän illasta Milon kanssa kaksin. Täytyy vaan toivoa että Milo menisi tänään kiltisti nukkumaan.

Ihanaa kun tuolta kuumeilupuolelta tulee koko ajan lisää plussa uutisia. Meitä on täällä pian jo aika paljon.

Larsku. Joo meillä on tosiaan viikko tällä hetkellä eroa lasketussa ajassa. Mä kyllä veikkaa että mulla on tipahtaa muutamalla päivällä ultrassa la. Miloa odottaessa tipahti viikolla.

Tervetuloa uusille tonskille! Kiva ssada lisää väkeä mukaan niin ehkä jatkossa pysytään tuolla ekalla sivulla ;)

Äh, nyt ei irtoa enempää. Tulkaapa kaikki kertomaan kuulumisia :)

Hermione rv 6+4 ja Milo 10kk

Vierailija
16/39 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko mennyt hurjan äkkiä!

Ärtyisyyttä on! Menee hermot pienimmästkin asiasta, vaikka yleensä olen suhteellisen pitkäpinnainen. Tosin hermoja voi raastaa sekin että lopetin tupakoinnin saman tien kun plussa tuli! Eli viikko ilman savuja!:)

Neuvolan sain tammikuun alkuun. Alkuraskauden ultrassa en käy.

Onko kellään teistä pelkopolista kokemuksia? Mulla jo nyt pelottaa koko synnytys! Esikoisen synnytys itsessään meni hyvin, mut istukka ei irronnut ja vuotoa lähes 3l, ei ollut hyvä olo ei! puistattaa!:(

No mutta, ihanaa viikonloppua kaikille! Me pääsemme tänään miehen kanssa pitkästä aikaa kahdestaan syömään ja shoppailemaan loput joululahjat..

Ninni rv5+6 ja typy 1v5kk

Vierailija
17/39 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voidaan tasaisesti. Nälkä on kova, ja lähes koko ajan on kuuma - varsinkin yöllä. Tyhjällä mahalla en voi olla pitkään, rupeaa huimaamaan ja vähän mahassa velloo. Oireet ovat ihan samoja kuin Noelia odottaessa, joten luotan siihen, ettei tästä pahene enää.

Onneksi joulu tulee, niin saa pari viikkoa kulumaan huomaamatta... Uuden vuoden alusta varmaan alkaa se kärsimätön vaihe, kun pitää varailla & odotella ekaa neuvolaa.

Kandi, 4+3 kai (oviksen mukaan)

Vierailija
18/39 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä nyt täältä,en viitti uutta aihetta alotella. Saiko mitään vakuumipakattuja kaloja syödä, ilman että ne kuumensi? Mies sai töistä semmosen herkkukori-jutun pikkujoululahjaksi ja siellä oli iso lämminsavulohi, mikä oli vakuumipakkauksessa. Saako sitä syödä, koskiko kielto vaan kylmäsavulohta?

En oo osannut näitä kamalasti pelätä, ennen kuin luin tän: http://www.iltalehti.fi/terveys/200712106962873_tr.shtml

Oli sen verran kamala etten kyllä turhaa riskiä haluu ottaa.

Täällä voidaan edelleen hyvin. Ainoastaan selkä tuntuu kipeytyvän, mutta luulen sen johtuvan viime viikon koiranäyttelystä. Harvemmin siellä muuten varmaan nähdään näin ison mahan kanssa " juoksevia" :)

Johtuikohan voittokin vaan mahasta ;) Ainakin onnea toi jos ei muuta.

Tänään selviää tuleeko meille kolmas koira ens viikolla. Meillä on muutama vaihtoehto, jos tämän pennun tulo ei onnistu, niin sit meille tulee tammikuun lopussa tai viimeistään helmikuun alussa. Tuntuu vaan ettei malta odottaa, että sais oman pienen karvapallon!

Kandille hurjan paljon onnitteluja!!!!! Täällä tuli ihan ilon kyyneleet silmiin kun plussa-uutisen huomasin.

Henna, Joel reilun viikon päästä 10kk ja Ninni-prinsessa 27+1

Vierailija
19/39 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kappas vaan täältä löytyi tuttu pino..kiva juttu!

Mulla on edelleen aivan järkyttävää tämä pahoinvointi, tuntuu ettei mikään pysy sisällä ja tosi matalan verenpaineen takia huimaa aikamoisesti, kuukauden oksentelun jälkeen alan olla jo aika heikossa hapessa enkä tahdo edes ajatella että tämä voi hyvinkin kestää vielä toisen mokoman..kaiken huipuksi yöllä nousi 39c kuume ja kaikki meitin kuumelääkkeet oli tietty raskaana olevalle sopimattomia, aamulla sitten hiukan helpotti kun mies haki panadolia apteekista, tyttö on myös kipeänä joten nyt ei ole ihan hiphei hurraa fiilikset, maanantaina meillä on niskapoimu ultra ja kovasti toivon hyviä uutisia sieltä, nostaisi mielialaa kummasti:) Tällähetkellä ihmetyttää miten kukaan voi elää meikäläisen sisuksissa kun olo on tämmöinen;)

maanantaita jännäilevä Queen

Vierailija
20/39 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se aika kuluu, vastahan sä plussasit! Millä viikoilla sulla on tuo ultra? Eiköhän sieltä joku pikkutyyppi löydy, jos kerran osaa tuollaisen olonkin sulle aiheuttaa :)

Henna, se listeriariski on suurimmillaan loppuraskaudessa. Eikä silloinkaan ole suuri. Luin just nettineuvosta kätilön kirjoituksen, jossa sanottiin et ennemmin kannattaa Suomessa pelätä liikenneonnettomuutta kuin listeriatartuntaa.

Mullakin olisi pakkasessa lämminsavulohta, meinasin käyttää johonkin piirakkaan niin et voin kuumentaa vielä kunnolla. Juustoja ehdin jo vetää ennen plussaamista, samoin kylmäsavulohta. Mut minkäs noille enää mahtaa, onneksi viikkojakin oli vasta 3+jotain...

Mullakin hieman kuvotusta. Tänään erehdyin syömään paistettuja kananmunia, virhe! Piti vähän puhallella sen jälkeen, vaikkei varsinaisesti vielä oksennus uhannutkaan tulla. Ihan samanlaista siis kuin viimeksikin: väärät ruoat kuvottaa, muttei oksennukseen asti. Queenille siis kaikki sympatiat, on varmaan kamalaa!

Nyt nukkumaan, meitsi on ihan tööt.

Kandi 4+4 (??)