tietääkö kukaan sellasita istuma juttua....
se on vähän niinkuin uimarenkaan näköinen mutta siinä on pohja??? siihen voi laittaa lapsen istumaan ja antaa leluja sinne. ei tarvitse pelätä kun opettelee istumaan että kaatuu ja lyö pään. mahtaakohan kukaan tietää kautta ymmärtää mitä tarkotan?? mistä sellaista mahtaisi löytää ja mitä maksaa??
Kommentit (12)
ku se mitä koitan etsiä ni on sellainen ilmalla täytettävä juttu
tämä mitä tarkoitan on ilmeisesti puhallettava leikkikehä....
tollanen ensiaskeltuoli/kävelytuoli
kiitos vaan, en tiedä mistä sen mahtais löytää. toi vauvanpesä on sit kyl samanlainen ja taiptaa kyllä olla isompikin täytyy harkita sitä sitten.
mutta en tiedä kyl osittain kannattaako sellasta enään hankkia kin lapsi on jo reilu 8kk, mutta olisin istumisen harjoitteluun sitä ajatellut kun ei kerran vielä ymmärrä sitä et ei voi suoraan selälleen kaatua kun se sattuu, olis jotain suojaa pään takan
meillä on semmoinen. en tiedä mistä niitä saa, saimme lahjaksi. mutta siis kyllä jokanen joka sen on nähnyt, tajuaa avauksen viestistä mikä on kyseessä;)
Kanadalaisilla tuttavan tuttavilla taisi olla juuri kuvailemasi kaltainen systeemi. Itse sitä ihastelin ja pidin näppäränä, mutta en ole koskaan kaupassa nähnyt (asuttiin silloin USAssa eli en siellä enkä Suomessa). Kanadasta olivat varmaan hankkineet...
Itse olen käyttänyt imetystyynyä (sellaista C-kirjaimen mallista) vastaavaan tarkoitukseen. Eli lapsi lattialle imetystyynyn keskelle istumaan ja tyyny pehmentää mahdolliset keikaukset taaksepäin. Meillä on sen verran napakka tyyny, että on pysynyt hyvin lapsen ympärillä. Toki ihan tavallisillakin tyynyillä (tai vaikka paksulla peitolla) voi pehmustaa lattiaa lapsen takana.
Tuo TSI-korvike ei kyllä ole ollenkaan yhtä näppärä kuin alkuperäinen, ainakin se näkemäni oli tosi kiva. Ja ehkä piti pientä ryömijääkin hieman paikoillaan. Tuttujen vauva kölli siinä vatsallaankin, niin että puhallettava reuna oli kainaloiden alla (jalat keskellä).
Mutta eipä tästä nyt tainnut paljon apua olla...
vielä olisi kiva jos itse tietäisi paikan mistä hankkia... =)
Olisko sulla imetystyynyä? Se on hyvä istuma-apu/tuki vauvalle. Vauva istumaan siihen keskelle, leluja ympärille :)
Bebesissä Kampissa näyttää olevan myynnissä.
http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=24_60&products_id=185…
http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/sitterit/sitteribumbo/