Onko Mikko Leppilammen puoliso Emilia mielestäsi kaunis?
Kommentit (40)
Ja en ole kateellinen, ei vain miellytä minun silmää.
Ei kaunis ei ruma mutta väritön.....
Vierailija:
Ei kaunis ei ruma mutta väritön.....
http: //seehere. blogspot. com/2006/08/celebrities-without-makeup. html
On ainakin minua kauniimpi, kehtaan tunnustaa :).
Harva sen sijaan kehtaa sanoa olevansa nätimpi kuin toinen. :) Sitähän paheksutaan heti, vaikka vain tällä palstalla asian toteaisi.
Ainakin minusta ihan missitasoa. Sanon täysin neutraalina mielipiteenä, sillä en tiedä naisesta mitään. Ja kroppakin on kuvien perusteella sorja.
Täytyy kyllä sanoa, että naiset arvostelevat toisiaan aika julmasti, vaikka kyllä miehetkin sen taidon hallitsevat.
kun tämä oli siis kauneimmillaan ;-)
Varsinkin juuri näissä Linnan kuvissa.
Haluaisinpa nähdä teidän naamavärkkinne, jotka melkeinpä Emilian rumaksi haukutte. Mielestäni vaikutti jopa mukavalle, kun heitä haastaltiin linnan ulkopuolella.
Ihailen lihaksikasta, vahvan näköistä naisvartaloa. Jos nainen tykkää kuntoilla ja hänelle tulee helposti isot lihakset, niin mikäs sen hienompaa. Musta lihaksikkuus ei ole mikään miesten yksinoikeus.
Minä EN pidä Emiliaa mitenkään erityisenä, ja se puku hänen päällä kannettuna vrt, Zeta-Jones.. sanomattakin selvää kummalla näytti paremmalta.
Emilia on täysin tusinatavaraa, ei ruma muttei mikään erityisen kauniskaan.
Hänen luonteestaan en sano mitään, koska en tunne. Voi olla hyvinkin ihana ihminen, tai sitten ei.
Ei se mitään, niin minäkin aina puolustelen isotissisiä naisia. t. D-kuppi
blondeja. Emilian yllä puku oli kyllä ihan edukseen.
Mitä itse tyttöön tulee, niin minusta ei ole mikään erityisen kaunis. aika tavallinen naamastaan. Mutta mitä sillä on väliä? Ei kai kukaan puolisoaan pelkästään ulkonäön perusteella valitse?
voisi olla ruotsinsuomalaisen sukunimi??
olisi ruotsinkielinen jotain kiertotietä. Mutta siis nämä tuntemani ovat ihan suomalaisia.
Voihan Vuorisalmi aivan hyvin olla suomenruotsalaisen sukunimi. Monilla suomenruotsalaisilla on ihan suomalainen sukunimi. Ja Emilian siskolla on tyypillinen suomenruotsalaisen tytön etunimi. En viitsi kuitenkaan laittaa sitä tänne...
T: Utelias