Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan jaksais tätä vuotamista :(

Vierailija
08.11.2008 |

siis heinäkuusta asti olen vuotanut, välillä enemmän, välillä vähemmän. Nyt kyllä alkaa tuntua että riittäisi jo.

Lääkärillä kävin syyskuussa, mutta hän oli sitä mieltä että odotellaan, kun on niin vähän aikaa synnytyksestä. Lokakuussa -07 synnytin. Hohhoijaa.

Kait tässä pitää vuotaa kuiviin odotellessa.

onkohan tähän olemassa mitään lääkkeitä? En imetä enää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä näkyy olevan ruuhkaa ;)

ap

Vierailija
2/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Minulet-pillereitä vähän aikaa synnytyksen jälkeen, jolloin vuoto oli ok. Mutta ne teki mut hulluksi! Niinpä jätin pillerit pois. Ja siitä asti tää on ollut tätä.

Hb oli syyskuussa 142. Eli ei silloin ainakaan vielä anemiaa.

mutta totta tosiaan riittäisi jo.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollu menkat HEINÄKUUSTA asti?? kysyy nainen joka jossain ketjussa on TÄYSIN kyllästynyt, kun on 10. pv menossa. Ei kai tuo nyt ihan normaaliakaan ole. Ei kuitenkaan ole jälkivuotoa?? Onko ehkäisyä käytössä? Eikö jo heikota? Mittauta ihmeessä hemoglobiiniarvosi.

Vierailija
4/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ehkäisyä.

Eikä näköjään tarvitsekaan kun ei ikinä voi sekstailla :/ (en halua jos vuotaa)

ap

Vierailija
5/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vuotanut "vasta" 5 viikkoa ja hermo on aivan kireällä. Tänään kävin taas lääkärissä ja nyt sain jotain hormooneja joiden pitäis lopettaa vuoto. Kannattis ehkä sunkin käydä?

Vierailija
6/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee se kymmenen päivän vuotaja. Mulla nimittäin minipillerit, ja epäilen onko kroppa nyt sekaisin. Olen syönyt tosin jo 3 vuotta, eikä ikinä ennen ole moista ollut. Ehdotteliko lääkäri kaavintaa? Mitä epäili ja mitä lääkettä määräsi?

Vierailija
7/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä se tilanne ole miksikään muuttunut.

Ei olla vieraissa käyty.

ap

Vierailija
8/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On otettu ne mitä neuvolassa ottavat, aids, kuppa... On otettu myös klamydia.

Ei pitäis kyllä löytyä muitakaan.

ap

Vierailija
9/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät näköjään mene järjestykseen. Höh.

ap

Vierailija
10/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lääkkeellinen tyhjennys josta vuodin noin 3 viikkoa. Jälkitarkastuksessa gynen mukaan kaikki ok. Pari vuotamatonta päivää ja sitten niagarat. Eli luullakseni menkat, jotka nyt kestänyt reilu 2 viikkoa. Tänään tavislääkäri sit määräsi e-pillerit viikoksi lääkekuurina eli 3 tabua päivässä. Vähän kyllä hirvittää, varsinkin kun apteekissa niin kummastelivat lääkemääräystä.

Tulehdusoireita ei ole, mutta verikokeitakaan ei kyllä otettu. Saa nähdä joko nyt loppuis, vai joutuuko sittenkin vielä kaavintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi