Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki myös epätoivoiset vinkit kehiin kuinka edesauttaa raskautumista.

Vierailija
09.12.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tuli raskaaksi kk:ssa kun alkoi käyttää vehnänalkioöljyä. Lieneekö sattumaa vai mitä, mutta kauan olivat yrittäneet ennen sitä.

Vierailija
2/8 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukukypsän miehen kanssa on ollut mulla perinteisesti hyvin tepsivä konsti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tepsi kun aloin molempia raskauksia edeltävänä aika ottamaan vitamiineja. Ja esim. ekaa tahkottiin 2 v. raskaus onnistui kun 4 kk ennen aloin ravintolisille.

Lisäksi joka toinen päivä menetelmä kierron keskivaiheilla toimi toisessa raskaudessa, vanhan kansan niksi pantata ja kypsytellä siittiöitä...

Vierailija
4/8 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös mies voi lopettaa tupakoinnin

Vierailija
5/8 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uden viiveellä.

Vierailija
6/8 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdynnän jälkeen nostin (nainen olen siis minä) jalkani seinälle, ja nukahdin siihen. Eli sperma todella jäi sisääni eikä valunut yhtään ulos.

Tätä suosittelevat myös lääkärit. Eli ei kannata heti mennä alapesulle yhdynnän jälkeen koska siinä samassa valuu smegmat ulos..

Vierailija
7/8 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi yritys vasta pari viikkoa sitten ja mietin, että odottelenko turhaan tässä nyt ensin kuukausia vai joko nostelen lantiota ylös yhdynnän jälkeen, aloitan juomaan greippi mehua jne.

Vierailija
8/8 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesin ja puunasin ja huuhtelin, että varmasti olisi kaikki valunut ulos, kun kumi hajosi, mutta ei auttanut. Raskaaksi tulin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi