Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielestänne ok hinta tytön (10-12v) talvisaappaille?

Vierailija
08.11.2008 |

Ja minkälaiset ostatte itse tämänikäiselle tytölle?

Meillä on vielä talvisaappaat ostamatta. Tyttö ei enää halua perinteisiä goreteksejä tyyliin Ecco/Viking, joita olemme muutaman vuoden ostaneet, vaan kenkien pitäisi olla vähän "isomman tytön" kengät. Tämä on minusta ihan ok, mutta kun äitinä tietysti haluaisin kenkien olevan myös käytännölliset, myös 30 asteen pakkasilla kouluun kävellessä, niin nämä korkeavartiset talvisaappaat, jotka nyt tuntuvat olevan muodissa, hieman mietityttävät. Joukosta kyllä löytyy kalliita goretex-versioita (esim. juuri Viking), jotka ovat ihan nättejäkin, mutta hinta n.70 eurostaa ylöspäin) tuntuu hurjaöta!

Miten te muut olette ratkaisseet tämän ikäisen tyttölapsen talvijalkineasian?

Mainittakoon vielä, että asumme pohjoisessa ja talvella voi tosiaan olla kylmä. Ja koulumatkaakin on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuon 70 euroa voisin hyvin maksaa. Huonot kengät voi pilata itseltänikin koko päivän ja pahimmassa tapauksessa seuraavan viikonkin, jos selkä nitkahtaa tai jotain. Silti estetiikallakin on väliä ja jos hyvän nämä yhdistävän paketin saa alle satasella, niin bravissimo.

Periaatteessa mun mielestä lasten kengät saa maksaa saman kuin omanikin. TOki mun kengät kestää kauemmin, mutta enpä minä niitä yhtä kovalla käytöllä pidäkään. ELi käyttötunti maksaa todennäköisesi saman molemmilla...

Vierailija
2/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

goretex kengät, hinta 105 euroa.

Onhan kengillä järjetön hinta, mutta pitää ostaa sellaiset mistä tyttö tykkää oikeasti ja ovat muutenkin hyvät.

Ollaan joskus ostettu meidän mielestä mukavammat, halvemmat tm. järkevämmät, mutta ovat jääneet kaappiin pitämättä. Ne vasta kalliiksi ovat tulleet.

Asutaan pk-seudulla, jossa goretexeillä mennään lähes koko talvi. Pohjoisessa on varmasti eri asia ja talvikenkiä tarvitaan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en vain muista koska viimeksi olisin itselleni ostanut kalliit kengät!

Kyllä se varmaan vaan on niin, että täytyy ostaa ne kalliit saappaat (en kyllä vielä ole lapsen kanssa katsonutkaan, toivottavasti tyttö ei heittäydy asian suhteen vaikeaksi, osaa nimittäin sen taidon!) ja toivoa, että neiti pärjää niillä koko talven.

t.ap

Vierailija
4/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo vuosia oastanut goretexi kengät nettikirppiksestä...20 e

Vierailija
5/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin niistäkin sai pulittaa 65e!

Vierailija
6/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kengän koko 10-vuotiaana 40 ja oli sen sitten ensimmäiseen raskauteen asti. Nyt on siro 40.