Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset teillä syö/juo itse tai autettuna?

Vierailija
09.12.2007 |

Meidän vuoden ikäinen poika osaa juoda nokkamukista, mutta aina menee paita vaihtoon sen jälkeen.. lusikan olen antanut omaan käteen, mutta huitoo sillä tai syö tyhjää lusikkaa muttei lapa siihen ruokaa saati sitten vie sitä suuhunsa jos siinä on ruokaa.. =/

Potalla poika onneksi osaa käydä ja tekee kaikki tarpeensa sinne, toki vaippakin on kokoajan, mutta aamusta iltaan menee sama vaippa minne tulee pieniä liruja välillä.. illalla vaihdetaan pesujen jälkeen puhdas joka on aamulla losko märkä..

Eli kysyisin:

1. Minkä ikäisenä annoit lapsellesi oman lusikan käteen sitä ajatellen että oppisi syömään autettuna?

2. Minkä ikäisenä oppi syömään itsekin?

3. Minkä ikäisenä aloitit nokkamukiharjoittelut?

4. Minkä ikäisenä oppi juomaan itse?

5. Minkä ikäisenä potalle, milloin tuotti tulosta ja näkyi vaippojen vähäisempänä kulutuksena?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sai luskian käteen n. 1v.

2. Söi itse kaiken siististi 1v2kk ei tarvinut yhtään auttaa enään.

3. Alkoi maistella nokkamukista vettä n. 10-11 kk.

4. 1 v. siirryttiin tavalliseen pieneen lasiin, josta oppi samantien juomaan siististi

5. 1v7kk alkoi tehdä kakat pottaan, pissat vähän myöhemmin.

Vierailija:

Eli kysyisin:

1. Minkä ikäisenä annoit lapsellesi oman lusikan käteen sitä ajatellen että oppisi syömään autettuna?

2. Minkä ikäisenä oppi syömään itsekin?

3. Minkä ikäisenä aloitit nokkamukiharjoittelut?

4. Minkä ikäisenä oppi juomaan itse?

5. Minkä ikäisenä potalle, milloin tuotti tulosta ja näkyi vaippojen vähäisempänä kulutuksena?

Vierailija
2/3 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on niin veteen piirretty viiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottailu siis aloitettiin 1-vuotiaana, mutta vaippojen vähenemisenä se näkyi tosi vähitellen, ei ollut mitään yhtäkkistä muutosta. Puolitoistavuotiaana oli joka tapauksessa päiväkuiva. Yökuiva ei ole vielä 2-vuotiaanakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi