Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomannee lihavilla

Vierailija
08.11.2008 |

On yleensä huonosti hoidetut jalat ja rasvaiset hiukset.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

Mulla itsellä kyllä on huonosti hoidetut jalat, juuri huomasin tällä viikolla. Pitäisi tehdä oikein hoitokuuri ja muistaa jatkuva rasvaus kantapäille...

Vierailija
2/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä kuiva iho kasvoissa ja käsissä sekä lyhyeksi kynitty tukka.

Siis, huono provo kaiken kaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hienhaju tulisi paremmin muiden nokkaan, samalla tavalla hengittävät suu auki jotta pahat suolistokaasut oikein pääsisivät ilmoille.

Lihavathan ylipäätään pyrkivät olemaan mahdollisimman epämiellyttäviä rasvaisine hiuksineen, hoitamattomine jalkoineen, repsottavine tahraisine vaatteineen, tihnuttavina ja haisevina. Lihavat kuuluvat kaikki salaiseen epäesteettisyyden ritarikuntaan.

Vierailija
4/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvavana seuraa perässä.

Vierailija
5/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ja laitan hiukseni joka päivä eli en kulje hiukset rasvaisina koskaan missään!

Käytän paljon kosteusvoidetta, vartalovoidetta ja jalkavoidetta!

Kuorin ja rasvaan ihoani säännöllisesti, joten ihoni on silkinpehmeä

selluliitista ja raskausarvista huolimatta ;-)

- Uhkea blondi 37v -

Vierailija
6/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä varmaan kuulun noihin lihaviin :)

jalkaraspi ahkerassa käytössä ja hiukset pesen joka päivä, et silleen :D

Vierailija
7/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hienhaju tulisi paremmin muiden nokkaan, samalla tavalla hengittävät suu auki jotta pahat suolistokaasut oikein pääsisivät ilmoille.

Lihavathan ylipäätään pyrkivät olemaan mahdollisimman epämiellyttäviä rasvaisine hiuksineen, hoitamattomine jalkoineen, repsottavine tahraisine vaatteineen, tihnuttavina ja haisevina. Lihavat kuuluvat kaikki salaiseen epäesteettisyyden ritarikuntaan.

en myönnä mitään noista. pidän paremmin huolta hygieniasta kuin moni muu. hampaat pestään todella hyvin kaksi kertaa päivässä, suihkussa käyn vähintään kerran päivässä, aina käytän roll onia ja hajuvettä, en piereskele/röyhtäile edes mieheni kuullen, aina puhtaat vatteet, jalkoja hoidetaan. hiukset on siistit, puhtaat, värjätyt. kasvoissa ei ole mitään epäpuhtauksia, mulla ei oo ikinä finnejä, iho muutenkin hyväsä kunnossa.

tiedä että tämä on provo, mutta halusin nyt vaan selventää jos joku luulee että kaikki me ylipainoiset ollaan likaisia ja haisevia. niin joo, enkä pidä ulkona takkia auki :)

ylipainoa 10-15kg.

eli paksu oon, mutta entäs sitten. se ei enää jaksa hirveesti haitata mua, eikä se haittaa miestä. meillä aina tosi tervelliinen ruoka, pieni lapsi ei syö herkkuja. rasvat niin minimissä kuin vaan voi olla ruoissamme. herkut vaan on mun pahe ja oon huono liikkumaan siksi tässä kunnossa

Vierailija
8/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä lähes aina paremmin laittautunut kuin minä. Siis on jotenkin aina niin kadehdittavan tyylikäs ja huoliteltu, liikakiloista huolimatta. Ja muuten aivan loistotyyppi.

Mulla on muuten jalat huonosti hoidetut ja kuiva iho, niin ja hiukset lyhyet. Olen siis normaalipainoinen.

Vierailija
9/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei se enää mahdu kiinni.....Siis minulla.

Odotellen taas laihempaa aikaa....=)

Vierailija
10/10 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ovat muutenkin hoitaneet itseään huonosti oli piiloviestisi ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme