Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Napakoru, raskaus ja ihottuma

08.12.2007 |

Semmonen kymmenisen vuotta sitten otin napakorun. Muutamaan vuoteen en ole siinä korua pitänyt mutta tosi jännä juttu on nyt kun olen raskaana ja vatsanahka on venynyt niin tohon paikkaan missä napakorun reiät ennen olivat, on ilmestynyt ihottumaa. Onkohan sinne sisälle nahan alle jäänyt jotain likaa mikä sitten kutisee ja tekee ton ihottuman. Tulipahan vaan mieleen että onko kellään kokemuksia lävistyksistä navassa...että miten sille reiälle siinä navan yllä on käynyt :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko raskauden olen korua pitäny (läskiä siis löytyy;-)) eikä mitään ongelmia ole tullut.

Ja yleensäkin raskauksien aikana napaan koskeminen on tuntunu vähän ällöttävältä, koru ei kylläkään miltään tunnu. Onhan siinä sinulla jonkinlainen arpi, oliskos se ärsyyntynyt???

P-M 38+6

2/3 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistyksillä on välillä sellainen paha tapa tulehtua pitkänkin ajan jälkeen, jos esim kyseinen kohta joutuu hankauskosketukseen (niinkuin napa varmasti tekee).

Jos kyseessä siis on tulehdus, niin putsaa napaa septidinillä tai kuumalla vedellä. Itse pidin lävistystä ensimmäisessä raskaudessa koko ajan, mutta nyt toisessa jouduin ottamaan sen pois,kun vaatteet hiersivät juuri siihen kohtaan ja se tulehtui...

Olen tehnyt lävistyksiä työkseni vuosia ja tämä nyt on mun näkemykseni asiasta:).

Ock ja pulleropoika 38+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun maha on kasvanut, se reikä voi vähän aueta ja sitä kautta on voinut päästä joku pöpö sinne. Kannattaa desinfioida ja rasvailla, luulisi että sillä paranisi. Jos ei, niin kannattaahan sitä lääkärissä näyttää ettei ainakaan pahemmaksi pääse.