Onko tällaisella suhteella tulevaisuutta?
Olen muutaman kukauden tapaillut todella ihanaa, sydämellistä, komeaa, kiltti, hyvää miestä, jonka kanssa seksi on aivan taivaallista ja minulla on herännyt häntä kohtaan tunteita.
Nyt kuitenkin on selvinnyt muutamassa kuukaudessa, että hänellä ei ole minkäänlaista yleissivistystä. Hän en ole kuullutkaan mm holokaustista, ei tiedä minä vuonna Suomi itsenäistyi, ei tajua mitä ilmastonlämpeneminen tarkoittaa. Hänelle Einstein on se joku hassu ukko siitä jostain leffasta. Hänestä liika energiansaanti tai ylimääräiset kalorit ei lihota vaan rasva tai sokerit. Hän ei tiedä mitä tarkoittaa luomu jne.
Aluksi meillä oli mukavia keskusteluja, kun kertoi itsestään ja elämästään mukavia juttuja, hassuja kommelluksia ja vaikka mitä. Nyt mua on alkanut ärsyttää ne samat jutut, jotka olen kuullut jo kymmeniä kertoja. Tuntuu ettei mitään syvällisiä keskusteluja muusta kuin omista kokemuksista saa hänen kanssaan aikaan. Hänestä saisin kyllä muuten hyvän miehen, joka palvoisi maata jalkojeni alla ja pitelisi kuin kukkaa kämmenellä, mutta riittääkö se? Työhöni liittyviin edustustilaisuuksiin en häntä kyllä suoraan sanottuna kehtaa ottaa, mutta eihän elämä ole pelkkää edustamista vaan olisi ihanaa tulla työillan jälkeen takaisin kotiin rakkaan ihmisen kainaloon.
En nyt itsekään ole mikään superälykkö tai sivistyneisyyden huippu, mutta minulla on vaativa ja mielekäs työ, olen matkustellut ja nähnyt maailmaa paljon ja minulla on 2 akateemista tutkintoa. Voiko pelkät roihuavat tunteet riittää, kun taustoissa ei ole mitään yhteistä?
Kommentit (8)
varmasti tiedät itsekin, ettei tollanen suhde pitkään toimi. nauti silti siitä mitä saat suhteelta tällähetkellä, mutta älä nyt mitään avioliittoa ala suunnitella!
käskevät pitää kynsin ja hampain kiinni.
Vierailija:
varmasti tiedät itsekin, ettei tollanen suhde pitkään toimi. nauti silti siitä mitä saat suhteelta tällähetkellä, mutta älä nyt mitään avioliittoa ala suunnitella!
Kyllä suhteenne tulevaisuus on jo luettavissa rivien välistä ja et edes kysyisi, jos olisit varma tulevaisuudestanne.
oikeasti, hankkiudu eroon siitä kun vielä voit. kokemuksen syvällä rintaäänellä... se menee tosta vaan pahemmaksi ja se tyhmyys tulee ilmi joka asiassa, usko pois! tai tyhmyys ja tyhmyys, mutta sivistymättömyys ja junttius - ei siitä noin vaan eroon pääse!
Jotenkin haluaisin miehen, jota katsoa ylöspäin, josta olla ylpeä. Onhan hän kiltti, ihana, kaikella tavalla hyvä mies, mutta kotioloissa.
Tunnen vaan itseni täydelliseksi roistoksi ja petturiksi, kun mitään todellista " vikaa" en osaa nimetä.
Vierailija:
Voiko pelkät roihuavat tunteet riittää, kun taustoissa ei ole mitään yhteistä?
Minä: hyvin toimeentulevan perheen ainokainen, keskisuuresta suomalaisesta kaupungista, akateemisesti koulutettu
Mies: köyhästä syyrialaisperheestä lähtöisin, luku- ja kirjoitustaidottomien vanhempien 13. lapsi, koulua käynyt 11-vuotiaaksi ennen tapaamistamme (sittemmin on opiskellut)
Ja meillä menee todella hyvin.
pidemmän päälle, ei pelkällä hyvällä seksillä tasapainoista suhdetta luoda. ei taida olla tämä mies sinua varten.
kuulostaa kyllä aika uskomattomalta kaverilta.. jos nuo sun esimerkit ovat totta! Itselläni siis ei ole akateemista tutkintoa eikä miehellänikään, mutta osa asioista on aika " itsestään selviä" .
Lisäksi jos jo nyt ärsyttää nuo jutut niin.. arvaa miten ne ärsyttää vuoden, viiden vuoden kuluttua.. ? Just puhuttiin yhden tutun kanssa yhdestä tuttavaperheen miehestä (" älynjättiläisestä" ) joka kertoo joka kerta samat vitsit.. ekalla kerralla ne oli hauskoja, mutta ei enää n. kymmenen vuoden tuntemisen jälkeen!!