Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis niin mahtavaa kun olen laihtunut!

Vierailija
08.12.2007 |

-25kg viime syksystä ja kävin tänään ostamassa toppapuvun, kun edellistalvinen oli aivan liian iso. Oli aivan ihanaa sovitella eri malleja ja eri hintaisin takkeja ja päättää sitten niistä minkä ottaa. Tällaista mahdollisuutta ei ole ollut vuosiin, vaan yleensä on pitänyt ottaa se mikä mahtuu. Olen edelleen kokoa 44, mutta se on normaali verrattuna 52:een. Olen niin iloinen omasta puolestani!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä tullaan, hitaasti taapertaen ja joskus äkkispurtteja saaden. Sitä sanotaan laihtumiseksi.

Vierailija
2/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, onnittelut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen edelleen aikas kookas. Olen alkanut liikkumaan ekaa kertaa elämässäni ja luulen, että jonkin verran painostani on lihasmassaa... Sitä mulla ei ollut aikaisemmin yhtään. Nyt käyn jumpassa 1-2 krt viikossa ja lenkillä 2 krt. Jaksan jopa juosta!!!

Vierailija
4/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro parhaat vinkkisi.

Vierailija
5/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtunut kokoon 44. Olisko ollut joskus 15 vuotta sitten? Liikunnan myötä mun kropan mallikin on muuttunut niin, että takapuoli on suhteessa paljon pienempi kuin ennen. Olen aina ollut tosi persevä ja reitevä ja en ole koskaan mahtunut mihinkään normaali housuihin. Nyt ne 44 toppahousut sujahti jalkaan tosta vaan!

ap

Vierailija
6/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vihannut aina sitä kun kaikki hehkuttaa sitä liikuntaa. Liikunta on kyllä tosi tärkeää ja sen vaikutukset ei näy heti. Aluksi tärkeintä oli ruokavalio (Painonvartijat) ja liikunta alkoi vaikuttaa joskus puolen vuoden jälkeen kunnolla. Silloin pienet lipsumisetkin väistin liikkumalla 3 krt viikossa.

Parhaat vinkkini:

- ruokavalio eli lautasmallin mukaan puolet kasviksia, neljäsosa perunaa tms., neljäsosa lihaa. Kirjoita ylös mitä olet syönyt päivän aikana, niin tiedät oikeasti mitä suusta menee alas!

- liikunta: ensin kutsuin sitä lenkkeilyä taaperrukseksi, niin tuskaisaa se oli

- kaveri auttaa aina eli koita löytää ystävä, joka ei salli liikuntalipsumista ja jolle et salli sitä. Pidämme kaverin kanssa toisiamme aisoissa ja jaksamme kuunnella sitä jatkuvaa puhetta ruuasta!

- lukeminen eli kannattaa lukea kaikkea aiheeseen liittyvää, siitä saa potkua

Vierailija
7/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään otan rennosti, huomenna palaan taas ruotuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän