Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitkä jälkivuoto

Vierailija
08.11.2008 |

meidän tytär tuli maailmaan 1.10 sektiolla. Minulla on vieläkin jälkivuotoa, vaikka synnytyksestä siis kuusi viikkoa. Minulla on kolme kertaa tullut yöllä TODELLA runsaasti verta, jonka vuoksi kävinkin gynellä. Hän totesi, että kaikki ok. Oli sitä mieltä, että kohtunu supistuu hitaasti ja se kerryttää verta, jonka sitten lorauttaa kerralla. Minua kuitenkin huolestuttaa, kun vuoto ei meinaa loppua.... on tosin niukkaa ja välillä on ollut jo loppumaisillaan. Onko muilla kokemuksia???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tais ekan synnytyksen jälkeen kestää 7vk yhteensä.

Imetätkö? Meinaan vaan että yleensä silloin saattaa kohtu supistua nopeemmin.

Vierailija
2/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä neuvola sanonut?

Olet jälkitarkastukseen saakka raskausneuvolan asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kans vielä 6vk synnytyksen jälkeen vuotoa,meinasi loppua jo 4vk synntyksen jälkeen mutta minä tyhmä aloin käymään taas jumpilla ja salilla niin johan alkoi taas vuotamaan!Olin liinkuntakiellossa 3vk tuon vuodon takia ja jälkitarkastuksessa ei laitettu kierukkaa kun kohdunsuu punoitti vielä!Esikoisesta mulla tuli jälkivuotoa vain 3 viikkoa!

Nyt ota rauhallisesti etkä tee mitään ylimääräistä että vuoto alkaisi tyrehtymään!

Vierailija
4/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon soitellu lääkäreille ja vaiks minne kun vuodan vieläkin.: Lapseni syntyi 30.6. Että mun mielestä sulla ei ooo mitään hätää. Mulle on hoettu että hormoonit hormoonit..

Vierailija
5/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syykin löytyi, tosin vasta vuodon loputtua, kohtuun oli jäänyt pieni pala istukkaa, joka tuli ensimmäisten kuukautisten mukana pois, ultralla siis todettiin.

Kahden seuraavan synnytyksen jälkeen jälkivuoto onkin loppunut viikossa.

Vierailija
6/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetän kyllä tytärtämme.... ja gyne oli sitä mieltä, että kohdussa ei olisi mitään ylimääräistä. Jälkitarkastus on vasta parin viikon päästä, mutta ehkä siellä sitten selviää, jos jotain erkikoista on...

on tämä naisen elämä vain kummaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi