Kertokaa 10 v. pillereitä syöneelle, että MISTÄ SEN OVULAATION OIKEIN TUNNISTAA?
En haluais alkaa mitään typeriä (ja turhan kalliita) ovistikkuja ostelemaan.
Kommentit (8)
Mie tunnistan kivuista, ja että halut kasvaa. Oviskivut itseasiassa niin kovia ettei voi edes kuvitella sänkypuuhia silloin:/
Onko teillä vain tyttöjä, vai myös poikia? Siksi kysyn, kun olen joskus kuullut, että usein seksiä harrastavat saavat tyttöjä ja harvemmin touhuavat poikia...liittyy jotenkin sperman " laatuun" kun sitä on harvemmin " käytetty" ...
N. 2 viikkoa menkkojen jälkeen..
Ja samalla tulee sitkeää valkoista limaa (on ihan oikeasti saman oloista kuin kananmunan sisus " lima" ). Halut on myös kohdillaan tuolloin.
Itse asiassa minulla kävi juuri pari kk sitten niin, että oviksen jälkeen katosi tyystin halut. Syykin selvisi pian: olin raskaana!
sellasta mennkamaista kipua yhtenä tai kahtena päivänä kierron keskipaikkeilla, ja tietty hirveet himot juuri silloin... luonto hoitaa :) koska lopetit pillereiden syönnin? onko kuukautiset tulleet säännöllisesti?
Eli ei pidä ainakaan teidän kohdalla paikkansa tuo juttu..Kaikkea hyvää raskauteen teille! :) T:5
itse tilasin mammaksi piste fi sivuilta.
Tietysti, jos raskautuminen olisi tuottanut ongelmia, niin varmasti olisin ostanut niitä ovulaatiotestejä.