Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa 10 v. pillereitä syöneelle, että MISTÄ SEN OVULAATION OIKEIN TUNNISTAA?

Vierailija
08.12.2007 |

En haluais alkaa mitään typeriä (ja turhan kalliita) ovistikkuja ostelemaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos raskautuminen olisi tuottanut ongelmia, niin varmasti olisin ostanut niitä ovulaatiotestejä.

Vierailija
2/8 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tunnistan kivuista, ja että halut kasvaa. Oviskivut itseasiassa niin kovia ettei voi edes kuvitella sänkypuuhia silloin:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vain tyttöjä, vai myös poikia? Siksi kysyn, kun olen joskus kuullut, että usein seksiä harrastavat saavat tyttöjä ja harvemmin touhuavat poikia...liittyy jotenkin sperman " laatuun" kun sitä on harvemmin " käytetty" ...

Vierailija
4/8 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 2 viikkoa menkkojen jälkeen..

Ja samalla tulee sitkeää valkoista limaa (on ihan oikeasti saman oloista kuin kananmunan sisus " lima" ). Halut on myös kohdillaan tuolloin.

Itse asiassa minulla kävi juuri pari kk sitten niin, että oviksen jälkeen katosi tyystin halut. Syykin selvisi pian: olin raskaana!

Vierailija
5/8 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2

Vierailija
6/8 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta mennkamaista kipua yhtenä tai kahtena päivänä kierron keskipaikkeilla, ja tietty hirveet himot juuri silloin... luonto hoitaa :) koska lopetit pillereiden syönnin? onko kuukautiset tulleet säännöllisesti?

Vierailija
7/8 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei pidä ainakaan teidän kohdalla paikkansa tuo juttu..Kaikkea hyvää raskauteen teille! :) T:5

Vierailija
8/8 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tilasin mammaksi piste fi sivuilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme