G: TV vai EI?
Kommentit (10)
sain telkun isältäni, kun hommasivat uuden. dvd-soittimen ja kaikki dvd:t oon saanu lahjaks. saahan noita lasten dvd:itä muutamalla eurolla. lupamaksu on jos siis katsoo ihan telkkuakin, en muista paljon.
tuntuu vain noi hinnat kalliilta.... ap.
tai voi olla et suurin sesonki siinä on jo menny
Itse katson telkusta jääkiekon MM-kisat ja ehkä joitain muita kansainvälisiä kisoja, mäkihyppyä sun muuta. En siis edes viikottain.
Mies onki sitten television orja. Sillä on ainakin 10 sarjaa, joita seuraa vakituisesti, lisäksi katsoo monta kertaa viikossa leffoja sun muuta.
Lapset katsoo kakkosen lastenohjelmat joka päivä.
En ymmärrä, miksi me tarvitaan moinen määrä vempeleitä, mutta miespä nuo on maksanut ja hommannut...
Se on paholaisesta! suoltaa kaikkea irstasta ja haureutta. Väkivaltaakin sieltä tulee, olen katsellut salaa tiedän kyllä!
itsenäisyyspäivänä kaipasin televisiota, olisin halunnut katsoa ne linnanjuhlat. Muuten ollaan hyvin pärjätty ilman, jo puoli vuotta....
ap
Käyn paljon elokuvissa ja vuokraan leffoja jotka katson tietokoneelta
mutta vähiin jää katsominen. Uutiset jaksan katsoa ehkä kerran viikossa ja Housen, en juuri muuta.
sellainen on aika kallis hankinta lapsiperheessä...
Paljonko te ootte maksanu televisioistanne, videoistanne, dikipokseista ja muista televisioihin liittyvistä laitteista? Onko siinä joitakin lupoamaksuja lisäksi?
Ehkä me hankitaan joskus sellainen kanssa....