Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireeton raskaus, kaikki hyvin? Kokemuksia

07.12.2007 |

Eli siis mä ootan jo kuudetta (ei uskois) ja ekasta nyt oireita on ollut jossain vaiheessa mutta en muista yhtää eikä niitä tullu kirjattua ylöskään. Ei ihan alusta kuitenkaan. Toisestakin jotai lieviä orieita 5rv alkaen. Kolmosesta oli väsymys eka oire jo joskus 4+. Nelosesta sitten olen kirjannut jo ylös ja menkkamaiset jomottelut, repäisykivut, kuvotus syönnin jälkeen kuuluvat ainakin sen odotuksen alkuoireisiin. Samat oireet suurinpiirtein oli viidennestäkin. Nyt sitten yllättäen plussasin kuudennen lapsen ja odotus on aivan alussa. Nyt ei sitten taas oikeen mitää oireita. Ennen plussaa oli monena iltana menkkamaista jomottelua ja vihlomista yms mutta nyt ei yhtään mitään Rolling Eyes . Aloin kehittää tästä jo paniikkia kun mun teorian mukaan raskaus alkais tuntumaan kerta kerralta aiemmin ja selkeemmin, keho oppii tms ja nyt multa puuttuu ne mulle kaikkien tyypillisimmät oireet kuten se alamahanippailu ja syönninjälkeinen ellotus..

Toki voi olla että viikkoja on niin vähän että niitä oireita ei vielä ole ehtinyt tulemaan mutta silti mä jo panikoin täällä Embarassed

Onkos muilla niinpäin että edellisten odotusten jälkeen onkin ihan suht oireeton odotuksen alku?

Ultraankin meen jossain vaiheessa varmistamaan raskauden keston mutta siis siihen on vielä aikaa...

rv joku 4+?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toista odotellaan tässä raskaudessa vain on rinnat aremmat kuin edellisessä....'

aiteeee rv 16+1

Vierailija
2/6 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokainen edellistä vaivattomampi. Tässä nykyisessä ei ollut edes pahoinvointia, ainoastaan nälkäisenä. Ja hyvin menee :-)

Sintagma 37+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin raskausviikkoja vasta himpun alle 5 ja kakkosta odotellaan.

Ensimmäisessä raskaudessa väsymys ja pahoinvointi alkoivat heti ja loppuivat vasta synnytykseen... Mutta nyt ei vastaavia oireita ole!! Ainoastaan pientä nipistelyä alavatsalla jo ennen plussan tekemistä ja nyt hyvinkin turvonnut alavatsa.. Esikoisen kohdalla raskaus alkoi näkyä edes hiukkasen vasta n. rv 18, mutta nyt vatsa on kyllä kaarella. Eikä voi sanoa, että syömisestä johtuisi, ihan muuta turvotusta se nyt on..

Minäkin olen jo miettinyt kaikki vaihtoehdot tuulimunasta kohdunulkopuoliseen raskauteen jne... Mutta toisaalta, kun raskaus on vasta näin alkumetreillä, niin voihan olla että oireet tulevat vasta myöhemmin jos ovat tullakseen.. Mene ja tiedä, mutta vähän kauhunsekaiset tuntemukset on siitä, että entä jos siellä masussa ei olekaan elämää.. :(Ja tosiaan ultraan on vielä piiitkä aika.

Hermoillaan siis yhdessä ja toivotaan parasta ;)

Vierailija
4/6 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla kotilo avauksessa surkuttelin että kun mulla ei ole mtn tuntemuksia...odotan nyt kolmatta ja molempien aikana oli armoton väsymys, joka alko heti ja kuvotusta ja ja ja ....nyt ei ole mtn muuta kun rintojen arkuus.toki olen vasta todella alussa rv on 6, mutta kyllä mulla toi väsymys tili noiden kahden kanssa varmaan het ku plussaasin. mutta toivotaan nyt että meil on vain oireeton raskaus ja saamme nauttia siittä...jahka vain ymmärrämme sen ;)

Vierailija
5/6 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin alussa kans tosi epäuskoinen raskauteni suhteen kun ei ollut pahoinvointia eikä edes rinnat yhtään kipeinä. Kaikki on silti vaavilla hyvin. Nyt menossa rv 14+2 ja np ultrassa bebe viuhtoi menemään :)

Edelleenkään ei mitään oireita. Nyt osaan olla siitä vaan tyytyväinen vaikka alussa olin ihan hermoheikkona kun ei yököttänyt ja rinnoissa ei mitään muutoksia.

Eli todellakin, vaikka ei oireita olisikaan niin silti kaikki voi olla hyvin.

Onnellista odotusta!

Vierailija
6/6 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs raskaus ja alku oli ihan oireeton. Välillä oli ihan epätodellinen olo koko raskaudesta mutta ultra vahvisti että kaikki oli hyvin. Myöhemmin oireena vain oli että rinnat kipeytyivät mutta ei mitään muuta. Muissa raskauksissa oli pientä pahoinvointia jne.. Nyt vauvan liikkeet ja kasvava masu ovat merkkinä vauvasta :) muuten olo mainio.

M@m@ rv 25+0