Mistä kuoma crosser kengät?
Tietääkö kukaan mistä mahtaisi saada Kuoma Crosser merkkiset kengät pääkaupunkiseudulla? Olen aikaisemmin ostanut kenkiä Malmin Citymarketista, mutta nyt siellä ei niitä ole.
Kommentit (10)
Sellon Prisma Leppävaarassa myy niitä. Olen myös aikeissa ostaa ne piakkoin pojalle. Voisitteko lisätä tähän myös hintatietoja, niin vois vähän vertailla :o). Prisma myy niitä hintaan n.50e.
..etsin meidän 3,5v kaksosille pari vkoa sitten ko crossereita ja soittelin joka paikkaan. Lopulta yhdet löytyi Haloselta ja toiset Prismasta. Mutta kannattaa soitella ennen kuin lähtee kaahamaan turhaan pitkin pääkaupunkiseutua. Minä hain kokoa 28 ja se etenkin oli kiven alla... Onnea etsintään!
Myyn ne hintaan 15e. Eivät paljoa uudelle häviä, yhden tytön käyttämät, yhden talven ajan. :)
Kiitos kovasti vinkeistä. Juuri niitä tarrallisia etsin, tänään löysin kaupungilta Stokkalta, mutta koot oli aivan liian suuret. Etsin kokoa 26 - 27. Meille nämä kengät ovat ainakin ainoat joissa jalat pysyvät lämpiminä (meillä eletään toivossa, et tulis talvi ;)))) Täytyypä soitella sinne Jumbon Stokkalle.
Tai ainakin niin minulle kerrottiin CM:sta. Tirol-malli on samantyylinen, mutta lyhyemmällä varrella. Tampereelta ostin Crosserit CM:sta 29,90 e.
Unohtui edellisestä, Malmin CM on myynyt niitä tarjouksessa jotain 35euron hintaan. Sen enempää en itse ole niistä maksanut.
Alkuperäinen
Jopa olette saanet edullisesti kengät! Meidän kun oli pakko ostaa mistä vain satuttiin löytämään niin toiset maksoi n.50e ja toiset lähes 60e!!
mutta niitä kyllä näin reilustikin hyllyssä olevan, tosin tästä on jokunen viikko aikaa.
JOS tarkoitat, niin semmoisia näin tänä talvena Jumbon Stockmannilla.