Lue keskustelun säännöt.
Ruokamyrkytyskö?
07.12.2007 |
Ajattelin vaan, että mitenköhän syömättämyys ja juomattomuus vuorokauden ajan vaikuttaa vauvaan...eilen oli niin huono olo (ei enää raskaudesta jouhtuva), eikä mikään pysynyt sisällä, edes vesi... ja tänään oon kyllä pystynyt juomaan ja syömään jogurttia...
-sylinalle
Kommentit (3)
apteekista hakea. JA MUISTAA ETTEI SITÄ SAA MISSÄÄN NIMESSÄ SEKOITTAA MUUHUN KUIN VETEEN. Vaikka se pahaa onkin :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta tuolla kaapissa sitä on, maistuu kuulemma hyvälle ja sitä ei tarvitse tehdä niin isoa satsia kerralla, joten on kätevämpää ainakin lasten kohdalla. Meillä eivät ole osmosalia koskaan suostuneet juomaan.
Mulla oli joskus ennen raskauden puoltaväliä kampylobakteeri. Sain siihen antibiootin, jolla vaiva korjaantui. Mulla oli kuitenkin syömisen kanssa ongelmia myös ja paha ripuli. Lääkärit olivat niin terveyskeskuksessa kuin naikkarilla vahvasti sitä mieltä, että lapsi ei siitä kärsi. Mä söin varmaan viikon ajan pääasiassa jugurttia ja mustikkakeittoa. Kannattaa huolehtia, että saa riittävästi nesteitä. Apteekista saa myös muistaakseni Osmosal-merkkistä jauhejuomaa, joka auttaa nesteyttämisessä.
Raskauden aikana elimistö toimii niin, että lapsi saa aina ensin tarvitsemansa ja äiti sitten mitä jää jäljelle. Oma olo siis voi olla surkea, mutta lapsi voi paksusti.