Mitä tekisit, jos miehesi ei suostuisi näyttämään tiliotettaan?
Kommentit (10)
No koska meillä on avioehto, niin en tekisi asiasta kovin suurta haloota.
Onko teillä avioehto? Jos ei ole ja olette naimisissa, niin mielestäni sitten pitäisi kyllä minusta kertoa, että mistä on kyse - muutenhan osituksessakin voi sitten joskus paljastua ties mitä mielenkiintoista. Periaatteessa avioliitossakin saa jokainen tehdä omilla rahoillaan ihan mitä haluaa, mutta tässähän ei ole niinkään kyse siitä vaan siitä, että mies salailee.
Mistä mielestäsi voi olla kyse? Joku bonuspalkkio? Perintö? Uhkapeli? Ennakkoperintö? Lahja?
Onko mies ollut aikaisemmin jotenkin epärehellinen?
Tai sitten ei ole kuitannut velkoja mihinkäänvaan ottanut pikavipin paikatakseen tilannetta. Suossa joka tapauksessa. Jos on puhtaat jauhot kassissa, ei ole salattavaa.
En voisi viettää loppuelämää ihmisen kanssa jolla on tuollaisia salaisuuksia. Jos sillä on elatusmaksuja joita ei kerro? Avioliittoon ei kuulu raha-asioiden salaaminen, koska koko juttu perustuu luottamukseen ja asioiden jakamiseen.
avasin ne hätäpäissäni, kun tajusin mistä firmoista oli tulleet. Aivan ihmeissäni soitin miehelle töihin ja tiedustelin, miksi meille sellaisia tulee? Selvisi, että mies on pelannut rahansa ja on ottanut sitten pikavippejä laskujen maksuun. Nyt kuulemma kaikki laskut vippejä myöten on hoidettu, mutta minulle ei kerrota miten? Olisi hauska tietää mistä mies voi saada sellaiset rahat yhtäkkiä? Ei suostu kertomaan millään eli jotain hämärää tässä täytyy olla.
Mies on hyvin vihainen, että avasin kirjeet. Yleensä en ikinä avaa mieheni postia, mutta tässä hälytyskellot soivat ja paniikissa avasin ne laskut. Mieheni mukaan minun ei olisi pitänyt saada tietää näistä asioista yhtään mitään.
En voi ikinä luottaa mieheeni, jos hän ei selvitä koko juttua minulle perusteellisesti. Meillä ei ole avioehtoa ja tiliotteet tulevat nettipankkiin.
Sinuna vaatisin joko kaikenkattavan avioehdon tai vaihtoehtoisesti pistäisin avioerohakemuksen sisään. Se on ainut keino varmistaa sun selusta ettei mies pelaa sun omaisuuttasi!
Miehesi on osoittanut, että häneen ei voi luottaa ja että hän sinulta asioita salailee. Jos ei suostu avioehtoon, niin hae oikeasti avioeroa ja tehkää ositus. Jos haluatte jatkaa yhdessä, niin tehkää se, mutta älkää enää sotkeko rakkautta ja rahoja.
jos ollaan perhe niin silloin ei ole salaisuuksia, muuten kuin joulua ja merkkipäiviä ennen.
avasin ne hätäpäissäni, kun tajusin mistä firmoista oli tulleet. Aivan ihmeissäni soitin miehelle töihin ja tiedustelin, miksi meille sellaisia tulee? Selvisi, että mies on pelannut rahansa ja on ottanut sitten pikavippejä laskujen maksuun. Nyt kuulemma kaikki laskut vippejä myöten on hoidettu, mutta minulle ei kerrota miten? Olisi hauska tietää mistä mies voi saada sellaiset rahat yhtäkkiä? Ei suostu kertomaan millään eli jotain hämärää tässä täytyy olla.
Mies on hyvin vihainen, että avasin kirjeet. Yleensä en ikinä avaa mieheni postia, mutta tässä hälytyskellot soivat ja paniikissa avasin ne laskut. Mieheni mukaan minun ei olisi pitänyt saada tietää näistä asioista yhtään mitään.
En voi ikinä luottaa mieheeni, jos hän ei selvitä koko juttua minulle perusteellisesti. Meillä ei ole avioehtoa ja tiliotteet tulevat nettipankkiin.
Tietäisit siis, että jotain hämminkiä on raha-asioissa, mutta miehesi ei suostuisi näyttämään tilitietoja. Mieheni on jostain saanut ylimääräistä rahaa, jolla on kuitannut velkojaan. Ei kuulemma kuulu minulle, mistä ne rahat on peräisin! Hämärää hommaa, ja nyt en luota mieheeni enää lainkaan. Mitä sinä tekisit?