jos saa lapsen 40 vuotiaana monen vuoden yrittamisen jalkeen ja haluaa heti palata toihin, niin mita ajatuksia tama sinussa herattaa?
tätä ennen nainen pitänyt vuorotteluvapaata muutama vuosi sitten.
ollut työelämässä yli 20 vuotta.
Kommentit (8)
varsin pian, mutta teenkin työt etätöinä ja mies tekee paljolti samoin. Lapset ovat edelleen " kotona" , vaikka nuorinkin on jo yli kolme.
Minua se työ auttaa jaksamaan lasten ja kodin hoitoa...
tässä tarkoitetaan just näitä, ketkä vie lapset kokopäivähoitoon ja itse " oikeisiin" töihin
ja todella monelta sellaiselta, jotka eivät tiedä mitään meistä. Jos mies on lapsen/lasten kanssa kotona, minä voin mielestäni liikkua ihan julkisesti ihmisten ilmoilla töissä....
Ja kyllä nämä ihan oikeita töitä ovat.
3
Sanovat, että rahan takia on pakko palata... ja kuitenkin työelämää takana jo n 15 vuotta, että eikö mitään oo jäänyt säästöön?
En ole kehdannut kysyä ja mitäpä se minulle kuuluukaan.
Minäkin olen siis saanut lapset vasta 30+, mutta juuri sen takia olikin hyvä mieli jäädä kotiin kun elämää oli jo ehtinyt nähdä.
molemmissa tapauksissa sekä miehellä että naisella on hyvä työ ja pitkä ura takana.
Eikä edes asuntolainaa. että ei voi olla rahasta kiinni.
2
on ihan normaalia laittaa lapsensa hoitoon, on äidin ikä mikä hyvänsä.
ja ihan normaalia että myös jotkut naiset ovat kiinnostuneita urastaan.
jos nainen hauaa töihin 8 kk päästä, niin miksei sen mies jää 8 kuukaudeksi kotiin? Siten lapsen tarvitsisi mennä hoitoon vasta noin 1,5 vuotiaana, jos vanhempainvapaita vielä jatkettaisiin vuosilomajärjestelyin.
Kai se mieskin on sitä lasta toivonut?
molemmat uraihmisiä. mutta kauhee vauvakuume ollut jo pitkään.
no, sit kun se lapsi syntyi, niin jopas oli kauhee kiire laittaa lapsi hoitoon ja itse takas töihin.
en ymmärrä! en!