Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka monta pakettia lapsenne saavat jouluna, montako niistä itse hankitte, lasten iät?

Vierailija
07.12.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa noin 10 lahjaa yhteensä joista noin 5 meiltä. Mukana on myös kirjoja, pelejä, herkkuja. Kovin kalliita ei lahjat tuon ikäisille ole.

Esim 4v:n paketit:

- Mansikka Marja -puuhakirja

- värikynäsalkku

- joulupukkisuklaa

- villasukat

- nalle puh kimble

- merenneito-barbie

- my little pony -pehmo

- tarroja

- hiuspampuloita

- pikkuhousupaketti

Vierailija
2/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annamme lapsellemme yhden paketin. Sen lisäksi tulee arviolta kymmenen pakettia isovanhemmillta ja kummeilta. Mitä vähemmän sen parempi. Minun puolestani joku voisi jättää antamatta tai antaa lahjan vaikka helmikuussa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai 10 ja mitä vähempi sen parempi? Meillä kolme lasta, jokaiselle ostamme itse n. 4 lahjaa ja muualta saavat kukin kolme lahjaa. Eli seitsemän kertaa kolme ja taas on 21 rojua lisää huushollissa. Ajattelin jo karsia tuota omaa osuutta, koska eivät mielestäni tarvitse 7 lahjaa/nokka.

Vierailija
4/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että muilta on tulossa ainakin toiset kaksi, mahdollisesti kolme.

Lapsi on 2-vuotias eikä osaa kaivata isompia lahjavuoria. Neljässä-viidessä paketissa on sille paljon ihmeteltävää.

Vierailija
5/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v poika saa luultavasti saman verran

Vierailija
6/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempien vuosien perusteella oletan että saavat kaikenkaikkiaan n. 15-20 lahjaa/per lapsi. Lahjoja tulee kummeilta, isovanhemmilta ja muilta sukulaisilta.

Itse olemme jokaiselle ostaneet n.6-8 lahjaa, mukana myös kirjoja, vaatteita ym. " järkeviä" lahjoja, varsinaisia leluja jokaiselle 3-4.

Vierailija
7/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on alusta asti ollut toivomus 1 lahja/talous, mutta käytännössä mummot ovat antaneet 2 lahjaa, muttei olla siitä sanottu. Lapset saavat yhteensä 6-10 pakettia, joista löytyy lähinnä kirjoja ja pelejä, pienimmille joitain lelujakin. Me vanhemmat olemme antaneet yhden lahjan. Lapsista 2 on koululaista ja yksi taaperoikäinen.

Vierailija
8/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa menee noin 3000e, mukana myös miehen ja minun lahjat. Koskaan ei lasketa lahjojen lukumäärään. Jokaisella jotain mieluista, se on tavoitteemme.

Vierailija
9/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet vaatteita tai liinavaatteita.

Lisäksi ostamme yleensä kaikille lapsille yhteisesti 1-2 lahjaa (esimerkiksi viime jouluna Brion labyrinttipeli ja lisäksi yksi lautapeli).

Vierailija
10/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä 2v. lapsi saa pari isompaa pakettia, mutta edellisinä jouluina on saanut kyllä ihan " kiitettävän" kasan lahjoja isovanhemmilta, kummeilta ja muilta sukulaisilta.

Vierailija
11/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000e tuosta menee autokoulun lahjakorttiin. Pleikka 3 tiedän myös ostavani. Haluan jokaiselle vaikka vain yhden lahjan kunhan se on mieluisa ja toivottu. 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi