Onpas tuolla Nina Heralalla todella pieni vatsa! Raskaus jo puolessa valissa, eika raskautta vielakaan huomaa ellei tieda siita.
Kommentit (15)
molemmat vauvat olleet 3,5kg eli aivan normi kokoisia. Kohtu taaksepäin hieman kallellaan, joten sekin vaikuttaa raskausvatsan kokoon.
Lapsellista haukkua normaaleita raskaanaolevia naisia norsuiksi :O
Taidat olla joku teinipoika?
Vierailija:
kaikista raskaana olevista naisista tule norsuja odotusaikanaan??? Itsekin olen aivan tavallinen ihminen (yleensä täällä puhutaan julkkiksista jotka ihmeen nopeasti palautuu synnytyksestä) ja toisessa raskaudessa tuli +10 kg ja toisessa +7kg. Maha oli todella pieni, edes kaikki ulkopuoliset eivät tienneet / huomanneet raskauttani kuin vasta synnytyksen jälkeen kun ihmettelivät kenen vaunuja ulkoilutan... Lähtömitat itselläni 162/ 49 ja maha todellakin loppuun saakka niin pieni, että omissa normi vaatteissa kuljin koko ajan.
joka raskaudessa vaivaiset 7kg. Ja lapset syntyessään 3,5kg-4kg kokoisia.
Olen pitkä ja hoikka. Ja kyllä todellakin söin ihan normaalisti.
Sitä paitsi homma menee niin että lapsi saa kyllä osansa joka tapauksessa..äidin vointi siitä kärsii jos ei syö tarpeeksi. Ja hyvinvoivaltahan tuo Nina näyttää.
En ainakaan itseäni teinipoikana pidä. Onhan minulla kuitenkin 30v ++ sekä kaksi lasta synnyttäneenä en kutsuisi itseäni sentään pojaksi.
Yst. terv. 15
lopussa, eikä sittenkään kaikki puolitutut olleet tajunneet mun olleen raskaana.
Pienihän tuo oli silloinkin kun Pepin sai ja Peppi oli ihan norm. n. 3kg vauva.
Nina on niin hyvinvoivan näköinen, ettei mitään rajaa. Ei todellakaan näytä miltään nälkäkurjelta...
On kropaltaan sellainen, ettei se maha pääse pullahtamaan. Se on kohdun asennosta kiinni tuo. Toisillahan näkyy heti, vaikkei viikkoja ole kasassa vielä " mitään"
Tyhmä kysymys: Kenelle se NYT on raskaana? PItääkö niitä lapsia olla vain yhdelle miehelle?:D Jos on jonku väärän kans tehny ekan..
se ei lihonut juuri yhtään ja syynä oli luultavasti se et poltti niin paljon että näläntunne hävisi.
Mahan kokohan riippuu ihan lapsiveden määrästä ja kohdun asennosta. Kumpaankin noista on aika vaikea itse vaikuttaa.
Mä en myöskään ole mitenkään erityisesti lihonut raskauden aikana, muuta kuin se normaali painonnousu, joka tulee lapsesta, istukasta, lapsivedestä, lisääntyneestä verestä. Yleensä alussa pahoinvointi vie kiloja, kun siitä pääsee ohitse, niin olen jatkanut ihan normaalillaä ruokavaliolla, joten noudatan muutenkin. Ei mitenkään ultraterveellistä ja karkkiakin syön kerta viikkoon.
Ei tietty tarvi yhdelle tehdä lapsia.. Kunhan ajattelin, että eikös se eronnyt Vallusta. Siksi ihmettelin nykyisen lapsen isää. Ihan hyvähän lapsia on thedä useamman kanssa. Saa hiukan eri näköisiäkin. Ja kun nuorena aloittaa, niin ehtiikin.
Ei mulla ainakaan näkynyt vielä 30. viikollakaan, ei edes viides raskaus. Näkyykö muilla sitten noin aikaisessa vaiheessa? Ja lapsen koolla ei ole mahan koon kanssa juurikaan tekemistä. Ihan sama, onko vauva 2- tai 4-kiloinen.
eikös se aika lailla puoltaväliä ole?
kaikista raskaana olevista naisista tule norsuja odotusaikanaan??? Itsekin olen aivan tavallinen ihminen (yleensä täällä puhutaan julkkiksista jotka ihmeen nopeasti palautuu synnytyksestä) ja toisessa raskaudessa tuli +10 kg ja toisessa +7kg. Maha oli todella pieni, edes kaikki ulkopuoliset eivät tienneet / huomanneet raskauttani kuin vasta synnytyksen jälkeen kun ihmettelivät kenen vaunuja ulkoilutan... Lähtömitat itselläni 162/ 49 ja maha todellakin loppuun saakka niin pieni, että omissa normi vaatteissa kuljin koko ajan.