Mulle tuli paha mieli : (
Vein tänään lastani aamulla rokotteeseen (itse kustannus). Puheterapeutin lausunto on tehty ja lapsi aloittaa keväällä 10x jakson.
Puheterapeutti oli mielestämme arvioinnissan töykeä eikä suinkaan keskusteleva vaan ihan ekana pamautti, että " lapselle tulee puhua arjessa" -aha. Tämä lapsi on meidän kuopuksemme , eikä muilla ole ollut viivästymää puheen suhteen. Hän oli hyvin töykeä ja antoi ylhäältä alas tietoa, joka meillä jo oli. Me itse halusimme lapsen arviointiin, terveydenhoitaja ei olisi lähettänyt.
Nyt siis tänään vein lasta klo 8 rokotukseen ja th, totesi, että puheterapeutti oli käynyt ja sanonut, että: " otetaan kuulo samalla" .
Lapsi on 3,5v.
Minusta tuo oli ikävää, miksi hän ei käynyt siinä kun olimme klo 8? Mistä hän tiesi, että olemme siellä? Mistä tämä nyt viestii? Miksi meitä ei oltu infottu?
Kuulosta on puhuttu, sekä th:n ja puheterapeutin kanssa ja olemme pontevasti tuoneet esiin, että emme itse ole olleet koskaan lapsen kuulosta huolissamme. Ilmeisesti meihin ei sitten luoteta oman lapsemme hoidossa. Th ja puheterapeutti on siis tavanneet meidät ja lapsen 2x.
Paha mieli tuli, ei voi mitään : (
Kommentit (27)
täytyy sanoa että jotkut ovat todella vainoharhaisia. Jos heille on tullut väärä tiedote tai soittopyyntöön ei ole vastattu, he olettavat että heitä on tahallaan johdettu harhaan tai tahallaan sivuutettu ja jätetty palvelematta.
Tosiasia on se, että me hoidamme asioita asioina, ei pärstäkertoimella. Töitä on kolmelle kuuden edestä. Jos tulee väärä lappu niin joku onneton toimistohenkilö on vahingossa laittanut väärän lapun kuoreen. Jos on jäänyt soittopyyntöön vastaamatta, joku toinen tosi tiukoille vedetty liian kiireinen ihminen on sen unohtanut vastata tai lappu on hukkunut.
Me ei tosiaan kaiket päivät mietitä miten tehdä ihmisille kiusaa, ja jos asiallisesti sanotaan että hei, olette unohtanut minut niin vuolaasti pyydetään anteeksi ja hoidetaan asia välittömästi.
se pitää selkeästi kertoa ja PAHOITELLA! Eikä vain pompottaa lisää ja haukkua sitten asiakas vainoharhaiseksi, jos häneltä menee luottamus saamaansa palveluun.
Ja tosiasia on, että jos te vähän järkestäisitte niitä töitänne, ei sitä kiirettä olisi.
Olet todellla reppanan oloinen jotenkin. Tai teet tavallisista asioista vaikeita. Oletkohan masentunut?
Puhetetrapeutti oli tietenkin muissa hommissa silloin kun veit lapsesi rokotukseen, ei kait ne koko terveysaseman väki ole koko ajan odottamassa vain sinua... Ja terkkarit puhuu keskenään ja esim. toimintaterapeuttejejn kaa jatkuvasti, on varmasti tullut tuo asia puheeksi jossain ja kuulon tutkiminenhan on ihan normaali käytäntö!
Tosiaankin säälittää jo valmiiksi se opettaja, jonka lapsesi koulussa saa. Hänelle valitat varmasti päivittäin puhelimessa sitä, kun opettaja ei ollut muistanut kehua lapsesi uusia vihreitä sukkia tai oli kysynyt lapselta liian vaikeaa kertolaskua, oli tullut tosi paha mieli!
ollaan niin silkkihansikkain, että voi jeesus.
Kaikilla ei ole kunnon vaatteita ulkoiluun ja vanhemmille ei voi sanoa että tuokaa lapselle lisää lämmintä vaatetta tai pidemmät kurahousut. Jne jne
Jospa terapeutti vähän sillä skarppaisi käytöstään. Jos ei, vaihda.
Niin minä teen ja hyvää palvelua saan! Nössöt ja vähään tyytyvät saavat sitten ne surkeammat asiakaspalvelijat. Ilmeisesti tässä ketjussa tyydytään ihan mihin tahansa paskaan.
Hän pahoitteli, ettei ollut infonnut meitä kuulotutkimuksesta. Yhteistyömme jatkuu varmasti nyt ihan mukavasti. Tuli ihan luottavainen olo.
ap
En ole mitenkään kritisoinut kyseistä tutkimusta vaan tapaa jolla se hoidettiin.
Se ei tee minusta vainoharhaista edes lainausmerkeissä.
Huomaan, että monen tarkoitus täsäs ketjussa on ollut vaan kettuilla, miettikääpä omalla kohdallanne miten olisitte halunneet toimittavan?
t. ap (hoitoalalla)