Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jee mikä puku Irinalla, eikö se osaa oikeasti ottaa vakavasti mitään?

Vierailija
06.12.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kätevää yhdistää linnanjuhlien asu ja keikkapuku! Repäisee vaan helman pois ja avot!

Vierailija
2/13 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siellä linnassa ihan hirveitä kolttuja ja aivan kamalan värisiä, mutta varmasti kantajiensa näköisiä. Irina on kuitenkin aika " rock" ja suotakoon hänelle sen näköinen " look" . Olisi kamalaa, jos kaikilla pitäisi olla samanlainen vaaleanpunainen prinsessaunelma iästä ja ansioista (miksi kutsuttiin linnanjuhliin) viis. Kyllä Tarja on tiennyt kenet kutsuu ja varmaan hänestäkin ihan ok, että hänen vieraansa näyttävät itseltänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin Irinaa. sopii hänelle. sillä muijalla on munaa ;)

Vierailija
4/13 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukana siitä...

Vierailija
5/13 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolunnut erilaisia ug-juttuja aika paljon läpi ja ihan samanlaista porukkaa niissä pyörii. Jos on itse räkänokkainen " wittu mä kuuntelen vaan tätä rankinta mahdollista kamaa ja kaikki, jotka ei kelaa menosta niinkuin mä on selautteja" , niin ei Irina varmaan sitten ole rock.

Vierailija
6/13 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei varmaan edes odota häneltä mitään muuta.

Vierailija
7/13 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sulle tullut mieleen, että kun ihmiset vanhenee, niin on aika huvittavaa leikkiä enää teiniä ja jotain " rokkikukkoilua" . Asenne voi säilyä, ihminen voi olla iloinen ihana ja mukava ja silti ikäisensä.

Vierailija
8/13 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa toimittaja kysyi, mistä ovat jutelleet (oli Timo Rautiaisen ja hänen vaimon kanssa). Ja Irina naureskellen vastasi, että siitä, kuinka kova meno linnassa on. Toimittaja kysyi, että onko siellä kova meno ja Irina nauraen " no ei oo" ...

Vierailija
9/13 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on myös " peterpan" , joka ei osaa kasvaa ikäisekseen. Minua lähinnä säälittää ihmiset, jotka jäävät niin jonkun skenen vangeiksi, että on pakko näyttää siltä vielä 5-kymppisenä. Kyllä 5-kymppinen voi näyttää ikäiseltään ja kuunnella diggailemaansa musaa. Asenteet merkkaa niin paljon enemmän kuin ne rievut päällä.

Vierailija
10/13 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole sulle tullut mieleen, että kun ihmiset vanhenee, niin on aika huvittavaa leikkiä enää teiniä ja jotain " rokkikukkoilua" . Asenne voi säilyä, ihminen voi olla iloinen ihana ja mukava ja silti ikäisensä.

Vierailija
11/13 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mun mielstä raikas ja nuorekas ilmestys kaikenmaailman kimallepukujen rinnalla. Erilainen ja kantajansa tyylinen. Tykkäsin kovasti. ja vielä sekin, että puku on muuntautumiskykyinen eli hameosan saa pois!! Hyvä juttu! Täysi 10!!!!!!!!!!

Vierailija
12/13 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä se eukko on tehnyt, kun eihän se edes osaa laulaa!

Vierailija
13/13 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku oli mielestäni mauton mutta nämähän ovat makuasioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi