Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satu Taiveaho oli kyllä tosi nättinä ja soma mekko!

Vierailija
06.12.2007 |

Sanottiinko, että kuka oli Satun mekon suunnitellut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain puuttuu, persoonallisuutta tai rohkeutta tai jotain.

Vierailija
2/8 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä Minttu Mustakallio päihitti senkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se se, josta minä tykkäsin enemmän -- vaalea tyttö kermanvaaleassa puvussa? Täytyypä googlettaa.

Vierailija
4/8 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuopa juuri! Minusta ehdottomasti illan kaunein! Ihana!

Vierailija
5/8 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku särmä siitä kyllä puuttuu... Ei ole tavallaan " kohtalokkaan sexy" vaan juurikin herttaisen naapurintytön oloinen. Ei millään pahalla!

Vierailija
6/8 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittemmin on oppinut laittautumaan. Mutta liian hempeilevä on, ylikiltin oloinen. Vie sen roolin pikkuisen liiankin pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan silloisen kaamean hapsupermanentin ja tanttavaatteet. Satu on nimenomaan herttainen, kasvoiltaan kuitenkin hyvin tavallisella tavalla nätti ollakseen todellinen kaunotar.

Vierailija
8/8 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on jännä miten ne joissa karismaa on saa sekä hurjasti arvosteluja että ihailua, mutta taiveahon kaltainen nätti, mutta särmätön ja vaaraton saa vain positiivista huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän