Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko saada joskus kutsun Linnan juhliin? Miksi?

Vierailija
06.12.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toivottavasti tulevaisuudessa enemmän " näkyvillä"

mieheni voi myös päästä samoilla syillä. Toisin riippuu myös paljon presidentistä ja hänen tärkeäksi kokemistaan arvoista.

Vierailija
2/9 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isäni saisi kutsun työansioittensa takia. Olen ollut hänen daaminaan mm. Ruotsin suurlähetystön juhlissa.

toivon KAUHEASTI että pääsisin Linnan juhliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ennemmin pääsisin sinne miehen ansiosta kuin omalla kutsulla. Mutta ei tuo mieskään mitään sellaista tee, että kutsu voisi olla kovin todennäköinen. Mutta tietysti teoriassa olisi mahdollista, että presidentti tulisi maakuntamatkalla tutustumaan meille. Mun mies on niin puhelias ja sosiaalinen, että sille kyllä usein työnnetään kaikki alan haastattelut yms. hoidettavaksi.

Vierailija
4/9 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä nuo pirskeet niin ihmeellisiltä näytä, kahvipöytä ainut mikä kiinnostais ;)

Vierailija
5/9 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisin ehkä omankin kutsun saada jonain päivänä töiden takia, tai sitten en...

Vierailija
6/9 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoittuisin puffet pöydän viereen ja ahmisin itseni ähkyyn ja sitten hiipisin nolona kotiin...

Vierailija
7/9 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoana ansionaan, että on valokuvaaja! Muistan, kun ajoi hirveessä kännissä autollaan meidän kukkapenkkiin ja toisella kertaa tuotiin ambulanssilentokoneella Espanjasta, kun oli vähän innostunut ryypiskelemään lomamatkalla...Sellasta sakkia noissa hienoissa Linnan juhlissa.

Vierailija
8/9 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidenttiparihan kutsuu ihmisiä, joita on tavannut maakuntamatkoillaan eli ihan " tavallisia" ihmisiä myös.

Tosin itselläni on monta sellaista vapaaehtois" harrastusta" , joista voisin saada kutsun. Normityön osalta tuskin saisin. Olen harrastuksen piirissä tavannut Tarjan ENNEN presidenttiyttä.

Vierailija
9/9 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten saattaisi mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän