Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja mistähän se sitten johtuu, että kaikki miehet jotka minuun ihastuu, ovat säännöllisesti minua 5 v nuorempia?

Vierailija
06.12.2007 |

Mistä tämä sitten kertoo? Ok, on muutama hassu, joka on minua vanhempi. Mutta pääsääntöisesti nämä miehet elämässäni ovat minua 5 nuorempia. 24-vuotiaat ihastuvat ja rakastuvat minuun. Tahtovat kanssani jotain vakavampaa, huolimatta lapsistani.

Kummalla osapuolella on ongelmia, minulla vain näillä nuorilla ja komeilla mieihllä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuo raasut eivät vielä ymmärrä, että voi olla kiva ja mukava ilman, että täytyy olla kiinnostunut. Vähän vanhempina miehet oppii. Ilmeisesti olet vielä paljon tekemisissä sen ikäisten kanssa? Minulla kävi tuota aikoinaan aika paljon, olin tosin silloin nuorempi kuin sinä nyt ja siis kunditkin oli nuorempia (minä n. 24 ja kundit n. 19-20). Sitten vielä monet arvioivat minua nuoremmaksi johtuen ulkonäöstäni. Edelleen monilla loksahtaa leuka lattiaan, kun alan puhumaan lapsistani. Sen jälkeen päivitellään, että on se mukavaa, kun tehdään lapsia nuorella iällä. Enkä minä nyt niin kovin nuori ole (aika lähellä 30 v.)

Vierailija
2/4 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi niistä vielä otti ja kosi, ja nyt täällä sitten hoidellaan se lapsia ja pestään sen pyykkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29, ja jo useamman lapsen äiti. Ihmiset eivät usko kun kerron ikäni ja lapsimääräni. Tässä syksyllä jopa kysyttiin paperit kun menin baariin jonne ikäraja 18..

Mutta yleensä, jos vähänkin vakavammaksi alkaa juttu mennä miesten kanssa, kerron lapsistani. Ja silti tämäkään tieto ei hillitse näitä innokkaita 24. Ei ymmärrä.

Silti, ne kaikkein lapsellisimmat, hyysytän heti. Mutta olen tavannut yllättävän monta nuorta miestä, joita ei lapseni haittaa ja jotka ovat valmiita kanssani vaikka mihin vakavaan..

Jällen olisi kierroksessa kaksikin 24v miestä.. Voi tätä elämää ;)

ap

Vierailija
4/4 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että baareissa nämä iskemään tulevat miehet ovat näitä nuoria. Kun kysyn ikää, niin aina se on tuo sama. Pohjanoteeraus oli 19-v mutta sitä ei edes lasketa. Nämä vakavammin otettavat ovat juuri näitä -83 syntyneitä. Ei voi ymmärtää, ei vaan voi.

Ehkä pitäis olla onnellinen tästäkin ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä