Onko kellään kokemusta seksiriippuvaisesta miehestä? Parisuhteesta sellaisen kanssa?
Voisiko joku kertoilla hieman?
Kommentit (6)
ja suunnilleen koulusta tultaessa olisi heti pitänyt olla naimassa. Joka päivä olisi halunnut yhdyntää, muuten kinusi jotain suihinottoa vähintään.
Olipa helvetin tylsä mies, onneksi pääsin eroon. harmittaa vaan että olin sen kanssa niinkin monta vuotta, enkä kokemattomuuttani tajunnut kuinka huono suhde oli mun kannaltani. Oli naisen kannalta vielä huono sängyssä.
On kyllä helvetin tylsää, jos joka päivä pitää olla naimassa ja pesulla yms. siihen menee aikaa - uskokaa pois, jää moni muu mielenkiintoisempi asia tekemättä!
Voi olla, että sillä oli myös uskollisuuden kanssa ongelmaa, pääosin musta kyllä vaan tuntui tympeältä se, että koko ajan vonkasi.
Minusta tuo painostaminen ja syyllistäminen kertoo aika paljon.. Ei meillä kuitenkaan niin harvoin sitä seksiä ole että siihen muuten olisi syytä, kerran viikossa, joskus saattaa mennä parikin viikkoa. Mutta mun halut alkaa kadota lopullisesti miehen käytöksen takia :( AP
Vaatii seksiä mutta ei itse anna mitään; ei uskollisuutta, ei toisen kaipaamaan huomiota, ei mitään. Eli haluaa täysi määritellä suhteen pelisäännöt. Jos ei saa seksiä kotoa, hakee sitä muualta. Ottaa pakit vakavana loukkauksena egoaan kohtaan, pitää sitä osoituksensa siitä ettei toinen rakasta... olkoonkin vaikka miten sairas, seksiin pitää aina tän kanssa ryhtyä.
Seksiä pitää olla mieluusti joka päivä, olkoonkin se vaikka väkisin puurtamista tai muuten pelkkää panoa. Eli kunhan sitä vaan on. Siksi ei ihme, että tää mies kykenee seksiin vaikka naapurin kissan kanssa, kuka tahansa kelpaa.
Narsismiin ja toisen alistamiseen on myös taipuvainen. Siis varsinainen löytö...
Seksiriippuvaisuus-diagnoosin tästä miehestä on tehnyt useampikin ihminen, joukossa muutama psykologi.
Meillä se näkyy seksiin painostamisena, syyllistämisenä pihtaamisesta ja lisäksi miehestä tulee ihan omituinen jos ei ole saanut seksiä vähään aikaan. AP