Olen toinen nainen, ja alitin eilen riman totaalisesti =(
Rakastelin miehen kanssa takkahuoneen sohvalla, kun hänen vaimonsa ja lapsensa nukkuivat saman talon yläkerrassa.
Olen niin riippuvainen tästä miehestä, aiemmin ajattelin etten koskaan sekaannu varattuun ja katsokaa minua nyt =(
Kommentit (43)
Itsekin aikoinaan eroni jälkeen tapailin useamman kuukauden yhtä ihanaa ja olin ihan rakastunut.
Liikuimme kaupungillakin ja joka paikassa ihan avoimesti.
Kerran sitten sanoi ottavansa eron, heillä ei ole mitään, haluaa olla oikeasti kanssani.
Ensin lopetin koko homman, no he erosivat ja aloimme tapailla uudelleen mutta minulta oli jotenkin maku mennyt koko hommaan. Ihan satunnaisesti joskus tapailimme. Soittelemme vieläkin silloin tällöin ja tanssimme jos satumme samaan paikkaan.
Olemme edelleen kumpikin vapaita.
Aikaa ensitapaamisesta noin 14v ja itse olen 50+!
Pitää olla aika yksinkertainen että tollaseen alkaa. Mulla ainakin halut menisi justiinsa jos tietäisin miehen lasten nukkuvan yläkerrassa... Ihme seksiaddikteja tästä maailmasta löytyy.
jätä hänet..
AJATTELE HÄNEN LAPSIA...
viet heiltä isän...
olet tosi julma...
inhottava...
mä niin halveksun naisia jotka voivat tehdä tuommosta..
halveksun kyllä sitä miestäkin.. oikea paska..
mutta kuitenkin lasten isä, joten lähe sä kiitään, eläkä pilaa heidän perhettä..
oksettava....
Vierailija:
jätä hänet..
AJATTELE HÄNEN LAPSIA...
viet heiltä isän...
olet tosi julma...
inhottava...
mutta kuitenkin lasten isä, joten lähe sä kiitään, eläkä pilaa heidän perhettä..oksettava....
Ja jos mä luin oikein, niin ap ei ole viemässä miestä keneltäkään, ei ottamassa omakseen.
Ehkä se on juuri sun mies? :p
Vierailija:
Vierailija:
jätä hänet..
AJATTELE HÄNEN LAPSIA...
viet heiltä isän...
olet tosi julma...
inhottava...
mutta kuitenkin lasten isä, joten lähe sä kiitään, eläkä pilaa heidän perhettä..oksettava....
Ja jos mä luin oikein, niin ap ei ole viemässä miestä keneltäkään, ei ottamassa omakseen.
--------------------------------------------------------------------------
no ei oo viemässä , aivan sama, mut sikamaista käytöstä kummaltakin...
jos kaikki naiset antaisivat varattujen miehien olla,niin tällaista ei tapahtus..
mua ei tosiaankaan muu tässä säälitä kuin ne lapsi raukat...
ja meillä ei oo kahta kerrosta talossa :D
Vierailija:
Ja jos mä luin oikein, niin ap ei ole viemässä miestä keneltäkään, ei
jos kaikki naiset antaisivat varattujen miehien olla,niin tällaista ei tapahtus..
Taas on kaikki vastuu naisella. Mieshän on niin kullinsa vietävissä että..
Oikeesti millaset naiset uskoo, että mies ei voi vieteilleen mitään ja naisten(siis niitten kakkosten) täytyy kantaa vastuu.
Tämmöset miestenpuolustajaämmät ottaa päähän. Kyllä se on mies, joka päättää omalta osaltaan nussia sitä toista naista vaikka omassa kodissa ja kyllä se on mies, joka rikkoo avioliittonsa ja hylkää lapset. EI se toinen nainen.
Ei selvinnyt morsiammelle, että tuore aviomiehensä höyläsi toistakin.
Erinnäisiä kertoja touhusivat ukon kotona, kun vaimo olisi millä hetkellä tahansa tullut kotiin. Vaara kiinni jäämisestä kiihotti.
sekä miehessä, että naisessa, joka lähtee naiskentelemaan toisten kotiin. Meillä on haulikko ja takuulla saisivat molemmat maistaa siitä, jos noin kävisi. Kyllä naisellakin pitää olla jokin moraali, eikä antaa sukuelimensä viedä. Pääsyyllinen on tietenkin mies. Ja tuolla oikeutuksella " jos mä en sitä tee, joku toinen tekee" voi puolustella ihan mitä vain, mutta se ei tee tekoa sen hyväksytymmäksi.
kun isi hässii vierasta naista. Se on tosi lennokasta ja kuumaa seksiä sellaisessa tilanteessa. Juuri ne lapset toi siihen sen oman vivahteen.
Ja käsitykset voivat muutenkin vaihdella. Mutta en ymmärrä, miksei toisella naisella ole moraalista vastuuta. Totta kai on, hän osallistuu valheeseen ja petokseen. Suurin rikkoja on tietysti se pettäjä, joka rikkoo luottamuksen parisuhteessa ja vaarantaa koko perheen. En voisi tehdä ikinä noin, ylipäätänsä koetan ottaa toiset ihmiset huomioon teoillani.
Kyllä oon sitäkin mieltä, että jokaisella olisi syytä katsoa peiliin. Myös sillä ykkösnaisella. Vaikka pettäminen on väärin, niin jokuhan siihen ajaa...
sillonha ei tuommosta kävis...
lumppujen vika,nyt mä katoan tästä ketjusta, ja toivon kaikkea paskaa sellasille akoille jotka panee varattuja miehiä!!!!!
(mä en puollusta sitä miestä)
seksielämä voi toimia loistavasti ja välit olla muutenkin kunnossa, toisille ei vaan riitä mikään. .
millainen sielunmaailma on näillä jotka yleensä joka ketjuun tulee kertaamaan omia kauheita tekojaan.
Tyyliin: Minäkin nussin parhaan sydänystäväni miestä, kun hän synnytti heille esikoista ja meillä oli niin ihanaa, eikä mun ystävä tiedä vieläkään, hihiiii!
Kylmiä väreitä saan, yyh!
olis jakotautisen luokkaa, niin johan tämä maailma olisi vielä nykyistäkin kauheampi paikka elää=(
Queenbutterfly:
millainen sielunmaailma on näillä jotka yleensä joka ketjuun tulee kertaamaan omia kauheita tekojaan.Tyyliin: Minäkin nussin parhaan sydänystäväni miestä, kun hän synnytti heille esikoista ja meillä oli niin ihanaa, eikä mun ystävä tiedä vieläkään, hihiiii!
Kylmiä väreitä saan, yyh!
Ap:n tapauksessa on toki selvää, että hän tietää miehen olevan varattu.
Mutta syntinen on se mies, joka avioliittolupauksensa rikkoo. Sinkkunainen on vähemmän syyllinen.
Eikä miehet yleensä kerro heti ekana tapaamilleen " horoille" että hei, mulla muuten on vaimo ja lapsia. Sormukset on taskussa, ja sinkkua esitetään, ja kyllä se usein on mies joka vonkaa, ei nainen.
Olen satavarma siitä, että sinun miesraukkasi on vastoin tahtoaan tällaisen " horon" matkaan joskus joutunut. Ja sinä nielet selitykset siitä, että nainen vonkasi, ja miesraasu ei voinut vieteilleen mitään kun nainen suorastaan tyrkytti tavaraansa. Hohhoijaa.
Vierailija:
sillonha ei tuommosta kävis...lumppujen vika,nyt mä katoan tästä ketjusta, ja toivon kaikkea paskaa sellasille akoille jotka panee varattuja miehiä!!!!!
(mä en puollusta sitä miestä)
Jos ihmiseen eka tutustuttas muutenki,niin varmasti selviää onko varattu vai vapaa
Alhaalla takkahuone, työhuone, pesutilat, sauna, kodinhoitohuone ja yksi vierashuone. Ylhäällä olohuone, 4 makuuhuonetta ja toinen kylpyhuone.
Jos vaimo käyt täällä, niin ehkä sinun olisi parasta tietää missä mennään.
AP