Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alkuraskauden ultra

06.12.2007 |

paljonko suurinpiirtein maksaa alkuraskauden ultra ja mitä siellä tutkitaan? Kannattaako käydä vai onko parempi odotella np-ultraa? Mitä mieltä olette? Itse " kärsin" päivä päivältä pahenevasta pahivoinnista, hirveestä väsymyksestä, nälästä, mutta ei huvita syödä mitään ja alavatsa kivuista..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin Tampereella varhaisultrassa ja itselle jäi kela vähennyksen jälkeen maksettavaksi 67e. Mutta vaihtelee kai aika paljon paikoittain. Kannattaa ajanvarauksen yhteydessä kysyä valmiiksi hintaa.Ultrassa varmistettiin, että raskaus on lähtenyt käyntiin,kuten pitääkin, että raskaus on kohdunsisäinen ja että alkio löytyy,eikä ole siis kyse tuulimunaraskaudesta. Sydämensyke näkyi myös. Minulla oli tällöin viikkoja 6+2.Itse olen tyytyväinen, kun kävin. Helpotti tieto, että kaikki kunnossa ja ei tarvinnut sitä tietoa odotella sinne 12-13 viikoille, jolloin niskaturvotusultra. Tosin ensimmäisestä lapsestani en käynyt alkuraskauden ultrassa ja menihän se aika silloinkin hyvin sinne np-ultraan saakka. Nyt en olisi jaksanut odottaa=)

Itse nyt 2kk pahoinvoineena voin hyvin kuvitella olotilasi. Itsestä tuntuu, että tulen kohta hulluksi, jos ei tämä jo kohta helpota. On jo niin heikko olokin, kun ei voi syödä juuri mitään. Kasviksia, hedelmiä, marjoja ja mehuja. Painokin oli tippunut 4kg viime neuvolareissun mukaan.No toivottavasti nyt edes jouluksi helpottaisi ja voisi ottaa kadotetut kilot takaisin=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla