Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään Polarin sykekelloa?

Vierailija
06.12.2007 |

Mulla on se sellanen vaaleenpunanen. Se on pikkasen reistaillu ja mua ottaa aika lailla kupoliin!

Se viimeks eilen jämähti. Se ei pimennyt vaan näyttö yksinkertasesti jämähti. Vaikka mitä nappia painais niin mitään ei tapahdu!

Tylsintä tässä on se, että takuuta ei ole...nii-in...ikävää...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään tapahdu voi olla että paristoloppu. maksaa jonkun 20-30e. Ja älä vie kellosepälle. Vaihtaa kyllä mutta vedenpitävyys loppuu.

Mutta siis lähettävät huoltoon ja eivät korjaa ennen kuin tiedät mitä maksaa. Näin sanot niin kirjaa lähetteeseen.

Sanoisin että paristo loppu. 2-3vk ja tulee takaisin. Paitsi pyhät aina sekoittavat aikoja.

Vierailija
2/3 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on ollu mulla n. 1v ja 10kk...

Takuu-juttu on pitkä juttu, mutta Polarin sivuilta jo katoin lähimmän Polar-huoltopisteen. Voiskohan ne jeesata...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa kellossa on tunniste tieto milloin on tehty. Mutta jos se on maannut jossain kaupassa pitkään ei mene sen puolesta läpi. Vie sinne mistä ostettu? 2v on takuu aika.

Ja mainitsitko tuosta viasta silloin viimeksi kun paristo vaihdettiin? Tekevät jokainen kerta ilmaisen puhdituksen ja tsekkauksen. Eli jos on tarvetta uudelleen ohjelmoida/päivittää tekevät sen siinä samalla. Mutta se lukee siinä paperissa jonka mukana tulee kello. Ja kyllä siinä huomattaisiin jos on vikaa. Onko varmasti käsitelty oikein? Laita se rinnalle tuleva anturi mukaan. Saavat tutkia molemmat.

Ja varmasti tuo kyseinen huoltoliike ottaa hoitaakseen mutta veisin sinne mistä ostettu.