Tyhmä kysymys?
Tämä on varmasti kaikkien mielestä tyhmä kysymys, mutta sen vuoksi kysynkin täältä enkä kavereiltani. Pitääkö naisen jännitellä niitä ilolihaksiaan yhdynnän aikana? Siis mikä on yleinen käytäntö? Kyllähän ne jännittyvät tahtomattakin kun tuntuu todella hyvältä, tai kun saa orgasmin, mutta kuuluuko niitä jännitellä " tahallaan" koko yhdynnän ajan?
Kommentit (8)
Siis sellainen tarkennus tähän, että olen naimisissa oleva, kahden lapsen äiti. Ikää minulla on 28 vuotta. Eli en etsi enää " kivaa poikaystävää" . Tämä kysymys tuli mieleeni siksi, että itse en ole " tahallani" jännitellyt lihaksiani, vaan antanut mennä kuten on mennyt, mutta jostain syystä olen alkanut tätä palstaa lukiessani pohtimaan teenkö väärin siinä. Ja pitäisikö niitä jännittää esim. miehen mieliksi. Siksi laitoinkin otsikoksi tyhmä kysymys, koska mielestäni tämä on sellainen. Kuitenkin asiaa mietityttää minua. Että kiitos asiallisesta vastauksestasi.
Alkuperäisen viestin kirjoittaja
Kyllä siitä pimpin jännittämisestä on todellakin iloa miehelle. Tietenkin sen pitää olla naiselle luontevaa ja siten toteutettavissa, että naisen oma nautinto ei siitä kärsi. Itse en kokenut tähän tarvetta ennen lapsen syntymää, mutta näköjään venymistä tapahtuu sen verran, että ainakin syvemmällä pillun luontainen puristus jaa todella vaisuksi. Oikeaa tekniikkaa pystynee harjoittelemaan esim. Aquaflex-kuulilla.
Mies30vuotta
Kiitos kun vastasit asiallisesti. Enhän tietenkään tekisi niin jos oma nautintoni siitä pahasti kärsisi. Se saattaisi jopa parantua, mutta en ole koskaan uskaltanut yrittää, koska en tiedä miltä se miehestä tuntuisi. Huomaako mies tuleeko se puristus aidosti itsestään vai onko tekaistu. Miltä mahtaisi tuntua jos pidän jännityksen pidempään kerralla? Saan nimittäin orgasmin omin sormin huomattavasti nopeammin jos pidän lihakset koko ajan jännittyneinä niin, että rentoutan ne vasta orgasmin saatuani/aikana.
Sillä ei ole mitään merkitystä miehelle, tuleeko se puristuksesi itsestään vai ei. Ainut ongelma on ehkä se, että lasti lentää liian äkkiä kun tuntuu hyvältä. Jännityksen pitäminen pidempään, noh, eipä muuta voi sanoa kuin että hyvältähän se tuntuu, ehkä jopa liian hyvältä, edelliseen viitaten. Miehesi ei todellakaan pysty sanomaan, johtuuko puristuksesi hänen suurenmoisen peniksensä aiheuttamasta kiihotuksesta vai jostain muusta. Anna palaa vaan!
M30
Vierailija:
Kiitos kun vastasit asiallisesti. Enhän tietenkään tekisi niin jos oma nautintoni siitä pahasti kärsisi. Se saattaisi jopa parantua, mutta en ole koskaan uskaltanut yrittää, koska en tiedä miltä se miehestä tuntuisi. Huomaako mies tuleeko se puristus aidosti itsestään vai onko tekaistu. Miltä mahtaisi tuntua jos pidän jännityksen pidempään kerralla? Saan nimittäin orgasmin omin sormin huomattavasti nopeammin jos pidän lihakset koko ajan jännittyneinä niin, että rentoutan ne vasta orgasmin saatuani/aikana.
Itselleni lihasten jännittäminen tulee luonnostaan, tuntuu paremmalta. Välillä puristan pitkään, välillä monta lyhyempää rutistusta peräkkäin. Ennen kuin opettelin käyttämään lantionpohjanlihaksia rakastellessa, sain orgasmin vain suuseksin avulla. Nyt tulee melko usein myös yhdynnässä. Oma mies tykkää tästä kanssa, välillä tosin meinaa tulla vähän hätäseen, mutta sitten rauhotetaan menoa hetkeks.
Tuntuu miehestä todella mahtavalta. Oulussa näin.
olen alkanut puristelemaan (täältä luettuani siitä). Aluksi se häiritsi omaa nautintoa, mutta nykyisin ehkä ei enää niin paljoa. Puristan vasta ulosvetohetkellä, se tuntuu itsesäni parhaalta. Jos tahti on nopea, en purista ollenkaan tai sitten koko ajan. Ei mies välttämättä sitä paljoa huomaa, puristaako vai ei? Ainakin joskus kysyin istuessani päällä hajareisin ja puristellessa, että tuntuuko niin vastaus oli " vähän" ja mulla on treenatut lihakset...oisko asento sillä hetkellä ollut liian avonainen isompaan tuntemukseen?
keskity sinä vaan siihen että löydät sen oikeasti kivan poikaystävän jonka kanssa synkkaa henkisellä puolella täydellisesti. Loppu sujuu kyllä ihan itsestään.
setä 40+