Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lesbot kayttaytyvat miesten seurassa? Jossain keskustelupalstalla sanottiin, etta lesbon tunnistaa siita miten kayttaytyy miesten kans.

Vierailija
05.12.2007 |

Muttei ollut mitään tarkempaa.... siis miten?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne paljon miesten seurassa viihtyy vapaalla.

Vierailija
2/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisesti. Minulla on yhtä paljon ystäviä niin miesten kuin naisten joukossa.

-lesbo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbous on sosiaalinen konstruktio. Sisimmässään jokainen nainen haaveilee sille oikealle miehelle alistumisesta.

Vierailija
4/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole huomannut mitään erityistä tuossa suhteessa. Mun tutut lesbot suhtautuvat miehiin kuten kehen tahansa muihin ihmisiin. Jotkut naiset varmaan flirttailevat ja toivovat saavansa miehiltä erityishuomiota; tätä lesboilla varmasti on harvemmin. Mut suurin osa naisista käyttäytyy miesten seurassa ns. normaalisti, oli sitten kyseessä lesbo tai hetero. 

Vierailija
5/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne paljon miesten seurassa viihtyy vapaalla.

Mitä tarkoitat? Kai ihmisillä on kavereita molemmissa sukupuolissa ihan riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta.

Vierailija
6/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisesti. Minulla on yhtä paljon ystäviä niin miesten kuin naisten joukossa.

-lesbo

Totta. Minulla on ollut muutama lesbo työkaveri. En ole huomannut heissä mitään epätavallista, ja he ovat vain ohimennen maininneet asuvansa naisen kanssa kun on paremmin tutustuttu. Eivät ainakaan minun kokemukseni mukaan eroa mitenkään kenestäkään.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi