Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten herättää toinen todellisuuteen?

05.12.2007 |

Moikka.

Mulla on ajanmittaan vahvistunut sellainen tunne, että mun mies kulkee aivan laput silmillä ja tulpat korvissa. Eli ei nää että mulla on huono olla. Ja kun sanon, että nyt tuntuu tältä ja tältä ja jotain muutosta tarvis tehdä. Niin eikö vastaus ole aina jotain tyyliin: jaa, no tarvii miettiä ja keksiä jotain.

Olisiko jollain jotain hellää herättelykeinoa? Kun ei ole tarkoitus sotaa julistaa, vaan ohjata toinen taas oikeilleraiteille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessa joku isompi asia, " ulkoinen" huoli vaikkapa laheisesta, terveydesta, tyosta, rahasta tms. tai oma sisainen masennus, vai enemman sellaista yleista arjen harmautta vaan? Ma henk. koht. luulen etta monet miehet (ja myos naiset) ei niin helpolla reagoi tuohon jalkimmaiseen, eika siihen valttamatta tarvitsekaan minusta reagoida erikoisemmin, elamassa nyt on vaan yla- seka alavireisia aikoja. Toisaalta tuollaisiin isompiin ongelmiin taas pitaa puuttua ajoissa, vaikkapa ulkopuolisen avun turvin.

Vierailija
2/2 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mies alas ja sano, että haluat jutella vakavasti. Kerro sitten huoliasi ihan konkreettisesti, miksi on huono olla. Esim. jos koet, että teet enemmän suhteessa mieheesi kotitöitä, kerro se ja jatka sitten kysymällä, että miten tämä ongelma voitaisiin jatkossa hoitaa niin, ettet sinä kuormittuisi liikaa. Toivottavasti saat apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla