Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako tarhan täti mielestäsi tupakoida töissä?

Vierailija
05.12.2007 |

polttaako tädit teidän tarhoissa?? Kauheeta kun joku tuossa mainitsi että tarhassa polttavat lasten ollessa siellä. yök!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei tietenkään päiväkodissakaan.



Yleensä myös sellaisissa paikoissa, missä pääsääntöisesti on lapsia, on kielletty tupakka ja päihteet.

Vierailija
2/2 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos polttaa tauollaan, kävelköön vaikka kilometrin tupakalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän