Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatko lahjoja sen mukaan että onko lahjan saajalla tyylitajua vai mikä määrään mitä ostat?

Vierailija
05.12.2007 |

Minä ainakin tunnustan, että en paljoa mieti millainen lahja on, jos lahjan saaja ei osaa pukeutua, sisustaa tms. Ihan sama mitä sellaiselle ostaa, kun sinne sekasotkuun se hukkuu kuiteskin.

On paljon kivempaa ostaa ajatuksella lahja sellaiselle joka osaa pukeutua tyylikkäästi ja jonka koti on sisustettu. Siinä on haastetta! Sellaisen ihmisen lahjaan käyttää mielellään aikaa ja rahaakin.

Sama koskee tietysti joulukortteja. Ihan joutavaa laittaa jonnekin tusinatalouteen menemään uniikkia korttia joka on maksanut jotain 3 euroa. Sellaiseen kotiin voi laittaa vähän ruppaisemmankin kortin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo on se karumpi tapa ilmaista, että ostaa ihmisille heidän omantyylisiään lahjoja ja ottaa huomioon saajan mieltymykset... Mutta mutta, en valitse lahjoja tuolla perusteella. Kortit teen itse, kenenkään kortista en siis maksa yli 3 euroa enkä myöskään lähetä kenellekään tusinakortteja.

Vierailija
2/2 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mietin tykkäisinkö itse vastaavasta lahjasta. Mutta usein kuitenkin kysyn esim lapsen vanhemmalta suoraan mitä lapsi haluaa tai ostan lahjakortin, että nuori ostaa itse mieleisen lahjan. En halua ostaa turhuutta, millä toinen ei tee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla