Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heh, kummilapsi äiteineen kävi kylässä

Vierailija
13.11.2007 |

Olen kummi kaverini äidille. Ensimmäisenä, ennenkö olivat saaneet edes ovea kiinni kaverini sanoi lapselleen, että noni, sanoppa ny mitä oot toivonu joulupukilta (lapsi kohta 5v). Eipä siinä mitään, ois ollu kiva vain ensin vaihtaa muitaki kuulumisia kuin mitä toiveita tällä kaverilla on. Nimenomaan kaverilla, on aina ollut vain lahjojen perään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei äidille :D ap

Vierailija
2/4 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kertomaan lahjatoiveitaan, on sitten joulu tai synttärit, mä en kommentoi, ostan mitä haluan. Naurettavaa kyllä, mä en kehtais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin aina kysyn vanhemmilta/lapsilta mitä voisin ostaa. Ostan toiveen mukaan, jos en muuta keksi. Rahaa en kuitenkaan pääsääntöisesti anna. Törkeetä on mun mielestä kuitenkin se, ettei yksi kummilapseni ole koskaan kiittänyt yhdestäkään lähettämästäni lahjasta. Mun mielestä se kuuluu hyviin käytöstapoihin. Jos lapsi on niin pieni ettei itse ymmärrä, niin vanhemman kuuluu neuvoa lasta soittamaan ja kiittämään. Mulla on kolme kummilasta ja ne asuvat eri paikkakunnalla, joten lähetän lahjat postitse. Kerran olen unohtanut työkiireiden takia postittaa synttärilahjan täsmällisesti, niin heti tuli kyllä äidiltä sähköpostilla kuvia lapsen synttäreiltä, ei ikinä muuten, vaikka lapsi on toiselle kymmenellä. Ei tarvinnut paljon rivien välistä lukea. Kun sit pistin lahjan postiin, niin taaskaan ei kiitosta tullut, ei edes sitä onko lahja tullut perille.

Vierailija
4/4 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsen kertomaan lahjatoiveitaan, on sitten joulu tai synttärit, mä en kommentoi, ostan mitä haluan. Naurettavaa kyllä, mä en kehtais.