Mitä tekisit, jos olisit 100% varma että mies valehtelee sinulle?
Jos siis olisit tilanteessa, että huomaat miehen käytöksestä selvästi että hän valehtelee tai peittelee jotain, mutta et pysty mitenkään selvittämään mitä? Mies väittää että kaikki on ok, mutta samalla käytös osoittaa ihan muuta. Mitä tekisit, miten yrittäisit selvittää tilannetta? Minä olen ihan pihalla, tahtoisin selvittää asiat ja puhua mutta mies itsepäisesti kieltäytyy puhumasta.
Kommentit (4)
Sitten jos en löytäisi mitään, miettisin onko vika kuitenkin päässäni. Antaisin asian olla vähän aikaa, juttelisin tästä jonkun muun (ulkopuolinen kaveri tms) kanssa.
Jos yhä tunne sama, niin sanoisin miehelle, että tästä ei päästä yli eikä ympäri, nyt pakko puhua tai tulen hulluksi.
oli se, että kerran pääsin tutkimaan miehen sähköpostia (tilanne oli siinä vaiheessa todella epätoivoinen) ja sieltä löytyi tieto pettämisestä.
En tiedä, mitä olisi pitänyt tehdä. Ehkä olisi pitänyt jättää tutkimatta, ja erota pelkän miehen käytöksen perusteella, mutta meillä oli pieni vauva, ja kaikki siihen asti periaatteessa hyvin.
Nyt olemme eronneet.
ja teeskentelisin tietäväni asian, jota ei kerro ja esittäisin loukkaantunutta, kuinka ei omalle vaimolleen muka voi päin naamaa sanoa. mä en tiedä oonko mä vaan hyvä esittämään tai sitten mieheni on vähän hölmö, mutta usein saan kakistettua asiat siltä tosi helposti. Ja lisäks olen saanut mieheni uskomaa, ettei hän osaa tippaakaan valehdella, tyyliin, " älä viitsi, näkeehän nyt erkkikin että sä valehtelet" .
Jos tilanne siis jatkuu ja jatkuu, oletko koko lopun ikääsi niinkuin et huomaisi mitään? Eikö asia vaivaisi sinua lainkaan?
ap