Lue keskustelun säännöt.
Aikaisemman verkkarikeskustelun innoittamana
07.11.2008 |
Mitä lapsillanne on yläosastossa? Kauluspaita ja kraka, vai? JOtta olisi niinkuin mahdollisimman hankala liikkua....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lisäksi heillä ei ollut kypärämyssyjä, koska vanhmepien mielestä hattu ja kaulaliina ovat tyylikkäämmät.
Oli lapsiraukoilla talvella kylmä, kun eivät kaulaliinat pysyneet kunnolla paikalla ja pakkasella tuuli kaula-aukosta sisään.