Minkä pituinen ja painoinen on 13-vuotias poikasi?
(Ja nimenomaan 13-vuotias, ei 11- tai 14-vuotias). Kiinnostaa vain vertailla kun tuossa iässä lasten pituuserot näyttävät olevan niin hurjia...
Kommentit (123)
Tosiaan ihan kun oisi joku kilpailu.
En tiedä paljonko poika on, kyllähän ne kasvaa kovasti ton ikäsenä.
On kuitenkin mua lyhyempi, olen 178, ja painaa kyllä yli 50 kg mutten tiedä paljonko.
Oikeesti toivosin että poika olis mieluummin aikuisena noin 180 kuin noin 190, vaikka olemmekin pitkää sukua, koska tietyntyyppiset naiset (joita en erityisesti arvosta) jahtaa pitkiä miehiä jonkinlaisina keräilyesineinä.
Meillä on hyvin hintelä poika, on aina ollut sellainen. Vaikka ajoittain hänen pituutensa ja painonsa suhde putoaa vakavan alipainoisuuden puolelle, ei asiaan ole puututtu, sillä hän pysyy jotakuinkin omassa kasvukanavassaan. Poika käy perussairautensa vuoksi säännöllisesti lääkärissä, missä seurataan mm. hänen kasvuaan.
155 cm, 36 kg. Kengännumero 39.
Veljeni on 13v ja hän painaa 36kg ja en tiedä pituutta mutta luulen että hän on ihan normaalin pituinen. Terveydenhoitaja sanoi että hän on alipaionoinen.
Oon ihan just 13v pituutta on 165cm ja painoa 53kg. Harrastan kuntosalia joten lihaksia löytyy. Ei näy läskiä.
13wee. 173 cm. 83gr. Oon mää ollu ennen jouluu, oon kyl nyt jotai 69 gr mun mielest.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 23:07"]
176cm :P Pitkä on isänsäkin, 196cm. Tuntuu oudolta puhua 13-vuotiaalle pojalleen katsoen ylöspäin, kun itse olen vain 158cm :D
Näin meilläkin. Itse olen aika lyhyt. Poika tosiaan pitkä. Oma nenä tuntuu just hipovan lapsen kainaloissa ja se murkkuiän hienhaju on jotain järkkyä.
t: toi jonka lapsella jalka siro 44
Tarkoitatko sitä kitkerää kiveshikeä?
Ite täytän viikon päästä 13 oon 174cm ja painosta en oo varma jalka siro 45
Oon ihankoht 13 pitus 160-164 painoo sen 45-46 ehk ihan normaali kokonen oon.