Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOPAINOISET 5.12. LÄHT, VKO 19

05.12.2007 |

Mitä kuuluu itsenäisen 90-v-Suomen elopainoisille?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää 90-vuotisitsenäisyyspäivää meille kaikille. Uusi viikko alkaa taasen, ja tällä kertaa oikeasti se viikko 19. edellinenhän oli siis vko 18, vaikka minä tumpelo jo otsikoin viikoksi 19. Hoh hoi, aivot.....

Ei tästä ihan tasausviikkoa tullut perjantain juhlimisesta ja laiharivapaasta huolimatta. Kun huomioin ne perjantain ylimääräiset kalorit, niin keskimäärin 1800 kcal pvä tuli syötyä. Oikeasti muina päivinä saanti oli noin 1600-1700 kcal, mut se perjantai....

Elikkäs tulokset seuraavat:

- paino nyt 62,5 kg, noin -400 gr viime viikosta

- BMI 22,2

- paino tippunut yht. -16 kg, pituus 168

- ja aina vaan se vipa tavoite 60-62, TOSI LÄHELLÄ

Kertoilin jo edelliseen pinoon kuulumisia ja omaa napaa. Sen verran vielä siitä tasailuvaiheesta, jota Höyryjyräkin mietti, ett sitä kyllä kantsii miettiä hartaasti. Eräästä toisesta pinosta luin, ett kanssasisko, joka ei ollut ehtinyt olla tarkkana, oli kerännyt takaisin painoa 57 kg:stä 62:een suht nopsaan. Se Höyryjyrän suunnitelma samoin syömisestä kuin nyt on hyvä. Ja jos kerran viikossa maltilla herkuttelee, se ei pitkälläkään aikavälillä nosta painoa ja saa elää normaalia elämää eikä kieltäytyä kaikesta.

Mutta nyt leikkipuistoon taaperon kanssa laulamaan joululauluja.

Yst terv Maisu

Vierailija
2/8 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka näytti tänään KILON enemmän kuin viikko sitten, 79 kiloa. Aika pettymys oli, vaikka pikkujoulua tuli tosiaan juhlittua viikonloppuna kahteenkin otteeseen. Ruoan _ja_ juoman merkeissä. Mulla liian helposti käy niin, että jos antaa itselleen pari päivää lomaa, vaihde jää päälle. Syömisvaihde, ei onneksi sentään juomis... ;)

Tässä oli kyllä taustalla jo parin viikon löysä ote. Se kostautui sitten vasta nyt. No, tästä uudella tsempillä uuteen viikkoon. Eilen sain lähdettyä lenkillekin pitkästä aikaa (jep, häpeä myöntää), joten jospa senkin vaihteen saisi taas päälle. On niin kauniin lumistakin.

Kävin eilen Yhtyneiden kuvalehtien lukijaraadissa, markkinatutkimuksesssa siis. Kyseessä oli osuvasti KG-lehti, joten olin enemmän kuin tyytyväinen, että pääsin siihen mukaan. Se jatkuu vielä kesäkuussa, ja siihen asti tulee ilmaiset KG:t. :)

Mitä kuuluu muille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Maisulle kirjoituksestasi!!!Mä en ole yhtään laskenut päivittäisiä kaloreita, pitäisi joku päivä laskea. Huomaan itselläni kanssa, kuinka tavattoman tärkeää on ruokailurytmi. Se on ihan kaiken a ja o. Niin olihan ne liikuntamäärät ennen mulla isoja, mutta viimeisen 2 viikon aikana en ole liikkunut yhtään, mutta paino on tosiaan alkanut taas laskea;)

eli tänään aamutarpeiden jälkeen ja muutenkin nestehukkaisena 62.8kg jes jes jes! Oli niin ihana nähdä luku 2. eli viime viikosta -600 g

alkupaino: 68.2 kg

paino nyt: 62.8 kg

kokonaistiputus 5.4 kg

tavoite: 60 kg

Ihanne: 58 kg

Onnea Maisulle taas mahtavasta pudotuksesta!!!Aika samoissa mennään:) Tosin, mun pudotustahti on ollut etanan hidasta, mutta eipä se haittaa! Sun painonpudotus kuulostaa niin vahvalta ja määrätietoiselta:)

Ja Höyryjyrälle tsemppiä. Äkkiä yksi kilo nestettä kertyy ja äkkiä myös yksi kilo lähtee, kun vaan pitää tiukkaa linjaa.

Mitenkäs Vind? ja queen? ja muut

Vierailija
4/8 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino 64,1 eli pientä laskua edelleen..enempää en jaksa nyt kirjoitella kun on edelleen aivan hirvea olo..hienoja pudotuksia teillä taas!

Queen

Vierailija
5/8 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin hetkeksi koneelle näin lauantaina, kasvis-kevytkerma-keitto porisee lounaaksi liedellä.

Höyryjyrä, hyvä homma toi KG-lehden raati. Olen ite ostanut joitakin numeroita ja sit saan niitä palkinnoksi, kun oon erään toisen lehden tilaaja. Pistä vinkkejä tulemaan lehtien myötä, jos sulla sattuu silmiin jotain kiinnostavaa. Minusta siinä on hyviä reseptejä, oon kokeillut useampiakin, esim. keveitä jälkkäreitä, jouluista ruokaa, jne.

Nää kevennyslehdet ei juurikaan kuulu kirjastojen valikoimiin. Sinänsä erikoista, kun kaikki tietävät, miten suuri kansanterveydellinenkin ongelma liikalihavuus on. Eikös niitä tulevia diabetes-potilaitakin, näitä kakkostyyppejä, ole piakkoin satoja tuhansia...

Queen, yritä kestää. Onneksi neuvola seuraa raskauksia varsin hyvin, tää meidän järjestelmä hoitaa sentään vielä odottavat äidit ja vauvat. Ja jostain muistan kuulleeni, et jos pahoinvointi alkaa olla sairaalloista, ja vointi on heikko, niin siihen saa lisähoitoa, vissiin jopa lääkitystä? Mutta yritä kestää, päivä kerrallaan.

Kävin to salilla, yritän mennä taas huomenna. Itsenäisyyspäivänä käväisin ystävän houkuttelemana ennen laittelemaani juhlavampaa lounasta. Pystyn nyt treenaan kohtuullisen usein, kun mies katsoo kolme/neljä kertaa viikossa taaperoa iltaisin sen 1,5 h kerrallaan. Meillä on siis sellanen tilanne, et iso urheilukeskus sijaitsee parin sadan metrin päässä, niin mulla ei mene matkoihin aikaa juuri mitään ja pystyy siten saamaan itselleen tällaisen urheilullisen hengähdystauon iltaisin.

Yst terv Maisu

Vierailija
6/8 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muistanut kiittää teitä onnittelijoita, eli nyt lämpimät kiitokset muistamisesta. Mieltä on joka kerta lämmittänyt onnittelut, ja tietty ne antaa lisätsemppiä.

Terkuin, Maisu

Vierailija
7/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun lähestyminen vetää varmaan loputkin mietteet painonpudotuksesta. Toivottavasti uusi vuosi aktivoi taas meidätkin!

Ja huomenna uuteen viikkoon. :)

Vierailija
8/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullameni viikonloppu ihan ahmimiseksi taas. En jaksa edes luetella, mitä söin. Mutta paino ma aamuna kuitenkin ihan ok ja tänään - 200g. Että odotan, koska viikonloppu kostautuu, mutta toivon, että ei kostaudu:) Tänään kävin lenkillä 3 viikon tauon jälkeen ja polveen sattui...Kyllä oli raskasta juosta kun vertasi 3 viikontakaiseen lenkkiin...

Mutta huomenna tuloksia:) Voi, kun olisi hyvä tulos....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän