Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantoliinoista tietävät!

Vierailija
04.12.2007 |

Millainen kangas rengasliinaan?

Siis kangaslaatu ja mitta hakusessa..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo kankaan leveys..? Mulla on bookmarkattu yksi rengasliinan ompeluohje, siinä on leveys 70-80cm. Onko ok?

Jonkun kerran olen rengasliinaa kokeillut, mutta siinä kangasta oli hiukan leveämmin, noin metrin verran. Vaikuttaako kantajan koko, mä olen suht normaalipituinen (ja levyinenkin, kunhan tää vauva siirtyy mahasta ulkoilmaan) mutta mun mies on vajaat 2metriä pitkä ja painaakin toistasataa kiloa.. Riittääkö hänelle tuo 2metriä kankaan pituudeksi? Taskua en tee.

Vierailija
2/9 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paksua kangasta ja teet leveän niin sitä on vaikea saada niissä renkaissa kunnolla liukumaan... about 70cm on ihan OK

Kyllä se 2m on aika pitkä liina. Kun kumminkin se vedetään aikas tiukalle.

Ja jos sinusta jää liian pitkä häntä niin sen ylimääräisen hännän voi kietoa niiden renkaiden ympäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rengasliina on huono

Vierailija
4/9 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varalla mukana jos ei jaksa kävellä tms. Mutta eihän se tietenkään pienelle vauvalle ole paras mahdollinen ollenkaan......

Mutta eihän me tiedetä vaikka AP:lla olis kymmenen pitkää liinaa ja haluaa nyt taaperolleen rengasliinan ;)

Vierailija
5/9 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut sekä trikoo- että kudottua liinaa, enkä oikein lämminnyt kummallekaan. Rengasliinakin on ollut koekäytössä, ja on tosi näppärän oloinen varsinkin pienen vauvan kanssa.

Perheensisäisessä gallupissa myös mies äänesti rengasliinaa, koska se on niiiin paljon helpompi saada päälle.

Kiitos kuitenkin mielipiteestä :)

-ap-

Vierailija
6/9 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummassakaan. Sitten ostettiin BabyBjörnin kantoreppu, siihen sekä vauva että vanhemmat olemme olleet tyytyväisiä :)

Vierailija
7/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain osata laittaa oikein eli sikiöasentoon niin pitkään kuin mahdollista :)

T. Päivän ikäisen vauvan kanssa liinaillut

Vierailija
8/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näillä on eroa kuin yöllä ja päivällä kantomukavuuden ja lapsen selän asennon kannalta. Kantoliinailu tarvitsee joskus opastusta kädestä pitäen. Jos liina on huonosti tai liian löysällä, lapsi ei siinä viihdy, koska se ei tunnu turvalliselta. Kannattaa käydä vaippahulinoilla liinavalmistajan luona kokeilemassa!

Vierailija
9/9 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipituiselle riittaa ellekin 2 metriä varsinkin jos et tee taskua liinan häntään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän