Kuntosalilla kävijät; pesettekö vaatteet joka treenin jälkeen?
Itse kun olen nyt alkanut tosissani hikoilla salilla niin tuntuu että vaatteet on todella pestävä joka kerran jälkeen... käyn kolmesti viikossa. Haistaako sitä oman hiensä hajua? Ja toisekseen, vaikka laittaa salille lähtiessä puhtaisiin kainaloihin deodoranttia niin voiko silti hiki alkaa haisemaan? :oI
Kommentit (7)
Totta kai hikiset vaatteet pyykkiin eli kaikki pesuun joka käytön jälkeen. Eihän se tee vaatteellekaan hyvää olla hikisenä olla pitkään ennen pesua, vaikeampi saada myöhemmin puhtaaksi.
ja jumpassa on aivan kamala käydä kun joku haisee todella pahasti hielle, kerran näin oli ja se oli aivan hirvittävä haju oikeasti ja en nyt puhu mistään lievästä hien hajusta vaan niin että puolet koko salista haisi aivan pistävälle hielle ja sai jopa epäilemään että itse haisen, vaikka hajunlähde en ollut kyllä minä
se hienhaju kun tarttuu niin tiukasti kankaaseen että jossain vaiheessa vaikka paita olis putipuhdas niin hienhaju ei lähde enää pois, se pinttyy ikävästi.
Apua, en jaksa enää laittaa konetta pyörittään. Laitan huomenna. Ei kait ne hajut ehdi pinttyä?
Ja haistaako omaan nenään jos on hien hajua omissa vaatteissa pesunkin jälkeen vielä? Pesettekö 40:ssä?
ap
mutta salivaatteet on syytä pestä, aika keljua toisille jos itte lemuaa kissanpissalle. Kannattaa hommata vaatetta joka kestää 60 asteen pesun, hiki ei oikeen alemmissa lähde vaan pinttyy.
Säästän kangasta eivätkä vaatteet haiset pahalle.